Volledige versie bekijken : Win 98 Kleurenkwaliteit instellen



Emde
5 October 2006, 00:53
Kan mij iemand helpen met het volgende probleem: heb op mijn win98 systeem een link op het bureaublad staan die mij telkens bij aanklikken de melding geeft dat ik moet omschakelen naar 256 kleuren :damn: . Als dit is gedaan via beeldscherminstellingen start mijn programma perfect op. Maar mijn vraag is nu of dit omschakelen naar een andere kleurkwaliteit niet in de link op het bureaublad kan verwerkt worden en zo ja , hoe gaat dit dan :wtf: .

compuchrisje
5 October 2006, 01:13
Dan is mijn vraag, vanwaar komt die link? Die hoort waarschijnlijk bij een programma dat enkel op die instelling kan werken.
Je beeldscherminstellingen kan je ook terugvinden als je op een lege plek van je bureaublad rechtsklikt.
Neem in dat nieuwe scherm het tabblad Instellingen, daar kan je de juiste instellingen maken die door je videokaart ondersteund worden. Vermits ik geen computerspecs zie kan ik dàt niet voor jou invullen.
Ken je je videokaart niet kan je dat opzoeken via Everest (http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=4181&file=13&evp=0da1e17dee7b6e8a3cc13fc5b7062019). Zo kan je meteen ook zien welke andere hardware er in je systeem zit.
Na het vastleggen van de instellingen klik je op Toepassen en OK. Je zal je computer moeten herstarten om de aanpassingen door te voeren.