Volledige versie bekijken : e-books gezocht



Yelleken
5 October 2006, 21:09
Ik ben op zoek naar (liefst gratis) e-books die te maken hebben met informatica en aanverwanten.
nederlands of engelstalig.
wie heeft er of wie heeft er linkjes die hij/zij kan aanraden?

Fakke_Berto
5 October 2006, 21:29
Kijk even in de nieuwsgroepen bij e-book.technical. Daar vindt je waarschijnlijk wel iets dat je interesseert.
Groetjes.

2B's
5 October 2006, 21:31
http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=43162 hier halen enkele leden voorbeelden aan, misschien iets voor jou tussen?

Yelleken
5 October 2006, 21:41
Kijk even in de nieuwsgroepen bij e-book.technical. Daar vindt je waarschijnlijk wel iets dat je interesseert.
Groetjes.

zeer domme vraag waarschijnlijk, maar hoe werken nieuwsgroepen? wat heb ik daarvoor nodig?

trebel
5 October 2006, 21:47
http://giuciao.altervista.org/free_books.html

Enjoy m8 :)
Cheers.

Yelleken
6 October 2006, 14:39
hier zitten er in alle geval al hele goeie tussen, maar zij die nog linkjes hebben...

Kokki
6 October 2006, 18:50
zeer domme vraag waarschijnlijk, maar hoe werken nieuwsgroepen? wat heb ik daarvoor nodig?
een newsreader zoals grabit, newsleecher, in veel mindere mate b-news,...
Hier vind je meer info over nieuwsgroepen http://www.binaries4all.nl/beginners/

Yelleken
6 October 2006, 20:08
ga ik eens bekijken se ;)

Yelleken
6 October 2006, 20:13
ik kan de e-book.technical groep niet vinden
zit ingelogd op de news.telenet.be server

2B's
6 October 2006, 21:06
alt.binaries.e-book je hebt ook nog alt.binaries.e-book.palm en alt.binaries.e-book.technical en zo zijn er nog een aantal. Als je gaat zoeken naar je groep dan begin je met de letters alt. en daarna voeg je letter per letter toe. Er zullen dan minder en minder groepen overblijven en je ziet alzo het resultaat van wat je precies wil hebben. In één trek de ganse groep invullen zal alleen maar lukken als je de groepsnaam effectief juist typt.

Yelleken
6 October 2006, 21:12
heb ik iets fout ingesteld staan dan op grabit ofzo? want via news.telenet.be vindt ik die groepen echt niet
ik heb enkel de nieuwsserver ingegeven wanneer hij het vroeg, meer heb ik niet angevinkt of afgevinkt ofzo.

please help ;)

2B's
6 October 2006, 21:21
Heb je de groepen wel opgehaald Yelleken. Dat doe je als volgt. Open grabit en ga op de nieuwsserver staan met je cursor. Klik met je rechter muisknop en een rolmenutje opent zich. Daar klik je op "refresh grouplist". Zo haalt grabit je groepen binnen (je kan de bewerking volgen bij BATCH) Als je groepen binnen zijn, dan doe je het volgende. Klik op het tabblad (3e) all groups news.telenet.be, (ik gebruik newsbin.telenet.be). Net onder groupnames zie je een klein kadertje waar je de informatie van je nieuwsgroep kan intypen. Op die manier moet je wel degelijk de groepen terugvinden. Lukt het niet met news.telenet.be wijzig dan even naar NEWSBIN. telenet.be Uiteraard mag je me nog altijd vragen stellen, ik zal ze zo goed mogelijk beantwoorden.

Nikolas
6 October 2006, 22:03
ik kan de e-book.technical groep niet vinden
zit ingelogd op de news.telenet.be server

Gebruik telenetnews.eweka.nl ;)

eventure
7 October 2006, 09:54
tis ook newsbin.telenet.be

Nikolas
7 October 2006, 10:44
tis ook newsbin.telenet.be

Eweka Telenetnews schrapt geen groepen ;)