Volledige versie bekijken : msn



poes
6 October 2006, 10:22
Ik heb een vraagje hoe geraak ik van dat vervelende opstartscherm van msn af heb al alles geprobeerd en dat komt steeds teug .Bedoeling is dat ik zelf een opstartitem kan instellen .

de poes

Simply
6 October 2006, 10:56
Bedoel je hiermee je startpagina mee? De pagina die opent als je IE opstart bvb?

Indien u de startpagina van Internet Explorer wil veranderen ga dan in de browser naar Extra. Daar klik je op Internet Opties. Je bent dan op het tabblad "Algemeen" Verander onder het kopje "Startpagina" het adres in het gewenste adres. Druk op OK en de startpagina is gewijzigd bij het opnieuw opstarten van IE.

Smalle
6 October 2006, 11:33
Als je het live messenger scherm bedoelt, dat opstart als je MSN start, dat kan je handig afzetten in hetvolgende menu:

Hoofdvenster van MSN, menu 'extra' -> 'opties...'
Doorklikken naar 'Algemeen' en hier het vinkje bij 'Windows Live Vandaag weergeven na het aanmelden bij Windows Live Messenger'

Nog op 'OK' klikken en opgelost.

De exacte tekst dat bij het vinkje staat kan verschillen naargelang de versie van je MSN, maar het komt altijd op hetzelfde neer...

poes
6 October 2006, 11:58
aan simply dat is wat ik bedoel maar dat trukje werkt dus niet heb ik al herhaaldelijk geprobeerd .Daarom dat ik mij teneinde raad tot het forum gewend heb .In ieder geval bedankt voor de snelle respons

de poes

Simply
6 October 2006, 12:29
Dit is de meest standaard manier voor het instellen van je startpagina hoor!

Krijg je nog meer vervelende meldingen? anders zou het mss wel eens een spyware kunnen zijn ...

poes
6 October 2006, 13:21
nee voor de rest werkt alles perfect vind het gewoon vervelend dat msn steeds zijn goesting doet ,naar het schijnt komt dat mee met de instal van xp

Icemar
6 October 2006, 13:36
als je je startpagina niet zo kan aanpassen op de manier van simply dan zou ik als ik jouw was mar een logje plaatsen
http://www.ivanhoejupiler.be/t37-lees-dit-vooraleer-je-een-hijackthislog-plaatst.html
zie daar hoe te doen en dan zal het wel goed komen

poes
6 October 2006, 15:38
hartelijk dank voor jullie hulp zal dit eens testen

de poes

Noempsy
6 October 2006, 16:28
haal gewoon al die brol van msn uit met een universele patcher. Wou hem uploade maar het mag niet..
als je hem wil pm me dan maar...

Milo
6 October 2006, 16:39
Poes , wat je ook kan proberen is hetvolgende :

Je start Internet Explorer op .
Gaat bv naar www.google.be (http://www.google.be)
dan Extra.
Daar klik je op Internet Opties.
--> tabblad "Algemeen"
en dan klikken op Huidige gebruiken
en dan op ok

Da is nog een manier , en zo niet ... hup een Hjt logske ;)

poes
8 October 2006, 09:44
Heb het simpel opgelost door firefox te gebruiken en nu doe ik mijn goesting met het opstartscherm .In ieder geval bedankt aan allen

de poes