Volledige versie bekijken : Graphics ATI Radeon Xpress 200 (256Mb)



Emile.H
7 October 2006, 10:51
Hey, ik wil een nieuwe pc kopen maar ik wil hiermee ook kunnen gamen,
Ik ben tevreden over wat er in de pc zit, maar ik twijfel een beetje over de grafische kaart: Graphics ATI Radeon Xpress 200 (256Mb).
De bedoeling is eigenlijk dat ik alleen Counter Strike Source speel, maar het kan zijn dat ik misschien binnekort nog andere (zwaardere) spelletjes ga spelen, dus vinden jullie deze grake goed ?
Nota: Je kan de pc zelf niet configureren, je moet hem rechtstreeks kopen zoals hij is.

Alvast Bedankt, Emile

Kokki
7 October 2006, 11:12
Dit is een graka ingebouwd op je moederbord. Als die nog een pci-e slot vrij heeft kan je er achteraf zelf een andere graka in steken.
Om te gamen lijkt me deze kaart wel wat te min. Met de hoogste resolutie zal je zeker niet kunnen spelen.

Emile.H
7 October 2006, 14:57
Ik heb nu een nVidia Geforce MX 4000 (128Mb), en ik kan hier perfect Counter Strike Source op spelen, dus ik dacht omdat die Ati Xpress 200 (256mb) dit zeker zou kunnen omdat die dubbel zo veel geheugen heeft.
maar zo veel ken ik daar niet van ...
ben je zeker dat hij het niet aankan op de hoogste resolutie? (bij mij 1024x768) :(

Groetjes Emile

Kokki
7 October 2006, 18:16
Ik ken helemaal niets van games. Hier heeft iemand deze kaart en hij kan er CS mee spelen.
http://www.pchelper.nl/forum/lofiversion/index.php/t41310.html

Emile.H
8 October 2006, 01:27
HAHAHAH Die kerel ken ik !!

Frastman
8 October 2006, 07:08
Hey, ik wil een nieuwe pc kopen maar ik wil hiermee ook kunnen gamen,
Ik ben tevreden over wat er in de pc zit, maar ik twijfel een beetje over de grafische kaart: Graphics ATI Radeon Xpress 200 (256Mb).
De bedoeling is eigenlijk dat ik alleen Counter Strike Source speel, maar het kan zijn dat ik misschien binnekort nog andere (zwaardere) spelletjes ga spelen, dus vinden jullie deze grake goed ?
Nota: Je kan de pc zelf niet configureren, je moet hem rechtstreeks kopen zoals hij is.

Alvast Bedankt, Emile

Wel counter Strike ga je kunnen spelen maar ik denk niet dat je daar nieuwe spellen ga kunnen mee spelen hoor !

Emile.H
8 October 2006, 13:05
Ik ken helemaal niets van games. Hier heeft iemand deze kaart en hij kan er CS mee spelen.
http://www.pchelper.nl/forum/lofiversion/index.php/t41310.html

Die kerel die hier boven die post heeft gemaakt ( NIET KOKKI HE )
die Toy Soldier, die zit in mijn Counter Strike Source clan :lol: :lol:
hij kan er idd CSS mee spelen maar niet de nieuwe recente games

Kokki
8 October 2006, 13:26
Dat dacht ik wel hoor :D
Awel, dan heb je toch de ideale persoon om te vragen of dit een geschikte kaart is voor jou :)

Emile.H
8 October 2006, 15:31
jah, maar ik ga waarschijnlijk een zwaardere pc kopen, ik twijfel nog tussen 2 pc's hier staan ze, http://nl.packardbell.be/products/comparator.html?group=130&products=140:PB34302690;140:PB34319890;

deze pc's hebben een veel zwaardere graka, het zal een van die 2 worden, maar ik twijfel nog tussen die 2, wie kan mij helpen,
En is die processor goed ? want ik ken nix van AMD's

Groetjes Emile

g_man
8 October 2006, 15:49
KAn het niet goed opnamekn, maar denk dat de '6000' (1)een So939 is, de '6020' (2) een SoAM2. De (1) heeft 1MB cache, is een voordeel tov 512MB van (2). Dan heeft de (2) weer een betere graka tov de (1)...Enkel bij de (2) spreken ze van een AGP-slot,...welke verouderd is. Enkel bij de (1) spreken ze van een SATA schijf,...
imho,...is dit allemaal te misterieus..welk is het budget dat je ter beschikking hebt? Plaats dat in het forumgedeelte 'volledige systemen' en daar zal je geholpen worden...
Ben trouwens niet voor 'merkPC's) maar dat is mijn mening... :) ;)

Emile.H
8 October 2006, 15:59
Ok, G_man, dat is gebeurd, ze zullen mij daar wel verder helpen, maar Packard Bell is toch een goed merk, dus hij zal wel niet slecht zijn he ?
Maar is er bij de 2 pc's een mogelijkheid voor uitbreiding via een PCI slot ofzoiets, want daar heb ik ook niet so veel verstand van ??

g_man
8 October 2006, 16:20
Zoals ik reeds zei, ben ik niet voor merkpc's. Dus als je aan mij persoonlijk vraagt, zeg ik neen, zo heb ik ook al 2 slecht ervaringen van Packard Bell in de familie (wat niks wil zeggen op zich natuurlijk). UItbreiding van grafische kaart bedoel je of gewone PCi-sloten...
Ik zei al dat men daar redelijk sumier is met het geven van info...denk beiden een AGP-slot voor uitbreiding grafisch geweld...en 3 PCi-slots voor "andere dingen".

Emile.H
16 October 2006, 18:15
Maakt niet meer uit, ik ga er zelf een samenstellen,
hier mag dus ook een slotje op !!
Bedankt allemaal !