Volledige versie bekijken : probleem kan geen bestanden verwijderen van usb stick



Sandor-CRX
8 October 2006, 13:29
Hallo, sinds kort een usb stick aangeschaft. nou het volgende probleem..

Ik had een document erop gezet en later bleek deze beschadigt te zijn, net als 2 andere documenten gewoon word en excel... geen idee hoe het komt.
Nou wilde ik dus de usb stick formateren maar dit kan niet omdat die 3 bestanden beschadigt zijn. Die kan ik niet deleten zelfs niet met killbox... Hij zegt steeds dat een programma ze in gebruik heeft.

Hoe kan ik deze bestanden nou verwijderen van de usb stick??.(kan ook niet in veilige modus verwijderen..).

Merk BTC 512mb.

Bedankt alvast..

grtz sandor

sissen
8 October 2006, 13:49
Hallo,
Probeer eens de usb flash drive manager en is hier (gratis) te downloaden.

www.microsoft.com/downloads/<WBR>details.aspx?FamilyID=94991901-bfc4-485e-bcae-c9df0accdaae&DisplayLang=en (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=94991901-bfc4-485e-bcae-c9df0accdaae&DisplayLang=en)

succes
sissen

Sandor-CRX
8 October 2006, 14:04
Hey..

nope niet gelukt hij geeft aan dat de bestanden worden gerund door een ander process...

:S

Sandor-CRX
8 October 2006, 16:10
Ik krijg die files gewoon niet weg.. killbox delete file on reboot werkt ook niet.. geeft steeds de melding dat een andere proces het bestand in gebruik heeft..

Sandor-CRX
8 October 2006, 18:01
Oke even update: ik heb simple file shredder gedownload en ik kon de bestanden verwijderen, mooi dacht ik.. ik dus kijken bleek dat de bestanden weg waren maar nu zijn er 3 nieuwe bestanden ineens...:S:S.

Achter bestandstype staat bestand dus niet iets van exe of doc.. en ze hebben de namen VVVVVVV, UUUUUU en WWWWWW.

Snapt iemand hier iets van???.

Ohja ik kan nu de bestanden verwijderen op de normale methode dan zijn ze weg maar open ik de directory dan opnieuw dan staan ze er weer in??

vage sh*t....

iemand?

Foutmelding is ook dat de bestanden beschadigt zijn...