Volledige versie bekijken : pc loopt vast als ik en schijfje insteek



driver
10 October 2006, 00:04
hallo wie weet raad mijn dvd lezer en dvd schrijver
hebben altijd perfect gewerkt maar nu komt er en probleem voor waar ik geen oplosssing voor vind telkens ik er en cd of dvd insteek slaat de pc vast zowel bij lezer als bij schrijver moet dan de pc ressetten lezer en schrijver zijn nog geen jaar oud en wijnig gebruikt heb ze al getest in en andere pc maar daar werken ze perfect heeft iemand en idee hoe ik dit moet oplossen alvast bedankt

Milo
10 October 2006, 18:00
Update de firmware van uw dvd stations
Ga naar configscreen en kijk naar het modelnummer van uw station , ik zal zoeken voor de firmware

driver
15 October 2006, 10:47
de dvd stations zijn philips dvdrw ide1008 en dvd 1648p1

2B's
15 October 2006, 11:35
Is dat het geval bij ALLE schijfjes die je invoert? Schijfjes met krassen lopen vaak vast omdat de data die er op staat hierdoor niet meer leesbaar is. (vaak bij films meegemaakt)

driver
16 October 2006, 17:46
ja het gebeurt bij alle schijfjes zowel nieuwe als oude en enkele keer loopt het goed maar als ik en ander schijfje steek dan loopt hij weer vast erg vermoeiend telkens terug opstarten van pc

2B's
17 October 2006, 20:23
Driver... ik ben aan het zoeken geweest naar een mogelijke oplossing. Kijk eens op de website van het merk van je spelers. Misschien is er toch iets mis met de drivers of bieden zij een oplossing aan het probleem in hun faq. Ikzelf kan je spijtig genoeg niet helpen.

driver
18 October 2006, 17:01
ok alvasr bedankt voor de moeite

cruwero
18 October 2006, 17:08
Krijg toch het idee dat deze kapot is.
firmware update is geen optie aangezien hij goed heeft gewerkt:
Henk