Volledige versie bekijken : photo dvd maken



jxjxw
10 October 2006, 18:20
hallo iedereen
ik heb enkele photo's op mijn pc staan die ik wil op dvd zeten met een beetje muziek
erbij en eventueel een beetje tekst ertussen
wie weet met welk programma ik dit kan doen liefst in nederlands en zeker niet te moeilijk

vriendelijk bedankt

timberke
10 October 2006, 18:46
photostory3 van MS

jxjxw
10 October 2006, 20:49
photostory3 van MS
thx
hiermee lukt het zeker
vriendelijk bedankt

cruwero
10 October 2006, 20:54
DvdSanta
ProshowGold
Deze twee gebruik met een heel goed resultaat:
Henk

2B's
10 October 2006, 21:17
Nero vision expres? Proshowgold is volgens mij niet in het Nederlands verkrijgbaar Cruwero. Ik gebruik zelf Magix omdat daar tal van overgangen bij zitten.

cruwero
10 October 2006, 21:24
Proshowgold is volgens mij niet in het Nederlands verkrijgbaar Cruwero
Is corect maar DvdSanta wel:
Hoewel proshowGold zeer simpel wekt hoor.
Henk

2B's
10 October 2006, 21:28
Henk, ik heb ooit (lang geleden) proshow gold uitgetest en ik vond dit een onhandig en niet gebruiksvriendelijk programma. Daarom heb ik uiteindelijk ook voor magix (is ook niet gratis) gekozen. Ik heb daarnet even proshowgold afgehaald en ik moet zeggen dat er ingrijpende veranderingen aangebracht zijn. Dus misschien nu toch wel beter geschikt.
Bruno


Ai Henk, kijk eens hier http://www.ivanhoejupiler.be/t22089-dvd-santa.html wordt precies niet zo geprezen.

cruwero
10 October 2006, 21:38
Photo2Dvd heb je ook nog ook deze werkt ook uitstekend.
Wat DvdSanta betreft ik had er geen problemen mee,maar dit zou kunnen daar twijfel ik niet aan:
Henk

eplerra
13 October 2006, 10:09
Ik gebruik voor het opslaan van mijn foto-collectie al een tweetal jaar het programma van Sonic digital studio de Luxe - nu Roxio - (voorgeïnstalleerd op mij PC bij aankoop). Het werkt heel goed met verschillende DVD-menu's. Je kan verschillende DVD-knoppen aanmaken, er overgangen en muziek aan toevoegen, enz.. Het is eenvoudig in gebruik. De DVD speel ik gewoon af in de huiskamer op een gewone DVD-speler. Hetzelfde programma gebruik ik om TV-programma's - op DVD-RW opgenomen - op DVD in te blikken.

adwijngaard
16 October 2006, 13:45
Proshow Gold is wel het mooiste ,en uitgebreidste diashow prg dat de meeste mogelijkheden heeft om een profesionele dia show te maken .
Er staan ook demo show's op de site.

Pjotr
16 October 2006, 16:31
Ik gebruik de proshow ook om slideshow's te maken is bij mij ook wel de beste.
Maar ik maak altijd .exe file's om op het net te zetten, de kwaliteit om dvd show's te maken vind ik wel heel slecht.