Volledige versie bekijken : Alcohol 120%



MATHEUS123
11 October 2006, 10:28
Goeiendag.

Ik schaam mij een beetje om deze vraag te stellen, maar ik doe het toch-ben namelijk systeembeheerder-

Ik krijg ALCOHOL 120% niet meer geïnstaleerd.
Ik heb het programma- omdat het niet voldeed verwijderd, via de normale verwijderingsprocedure, maar wil nu een nieuwere versie erop zetten.

De instalatieprocedure komt met een fout: error 1316- setup.msi of zoiets, en vraagd hiervòòr of de oude versie van alcohol120%- die er dus al lang af is-
moet updaten of verwijderen. Geen van de twee opties lukt, waarna de instalatieroutine weer wordt teruggedraaid.
Ik heb alle verwijzingen op mijn harde schijf en register naar alcohol120% verwijderd.

Niks lukt. De install blijft zien dat er een eerdere versie van alcohol120& heeft opgestaan en wil niet verder dus.
Ik vermoed zelf als laatste optie dat een geplaatste dll de boosdoener is, maar welke dan.????


Ik hoop dat iem mij kan helpen, want het is toch wel een goed programma.

Groeten en b.v.d. Matheus

Simply
11 October 2006, 11:03
Download en installeer CCleaner (http://www.filehippo.com/download_ccleaner/). Klik op de knop PROBLEMEN en laat SCANNEN OP FOUTEN, wanneer deze is afgelopen, dan herstel je alle fouten, hij zal vragen of je een backup-file wil aanmaken -dit doe je best-, in geval dat er toch iets misloopt is die file de oplossing! Herstel nu alle fouten, je register is hiermee "volledig" opgeruimd! Hopelijk biedt dit de oplossing, zoniet horen we het wel!
Succes...

dannyma
11 October 2006, 13:04
heb je al is gezien en het zelfde gedaan als je de pc is terug af en op start en probeer het nog is een keer ?

ps . vergeten alcohol 120% verwijder je via start en dan alle programma's en dan alcohol 120 opzoeken en daar unistall doen en niet via configuratiescherm en software .
zo doe ik dat altijd en daarna pc af zetten en terug opzetten en dan doe ik verder om de nieuwere er op te zetten .

cruwero
11 October 2006, 13:34
Haal ook effe een register cleaner over heen:
Henk