Volledige versie bekijken : KLJ Etikhove



pietereeckhout
11 October 2006, 15:10
Hallo,

Graag had ik jullie mening gehad over de site van http://www.kljetikhove.be/home.php

Alvast bedankt

Indien hij niet goed zichtbaar is in mozilla, firefox of andere, gelieve mij dat dan te zeggen. Maar dit zou normaal gezien niet mogen, hij is html 4.01.

Joga
11 October 2006, 15:24
Mooie site, maar ik denk dat het café is ipv kaffee

Icemar
11 October 2006, 15:34
is jammer dat er niet zo veel kleur op zit als je het iets kleurrijker maakt dan toont het veel mooier is nu maar een beetje kouwd om er naar te kijken
voor de rest in opera en firefox werkt je site goed

pietereeckhout
11 October 2006, 19:34
bedankt voor jullie antwoorden, kaffee is gewoon ja, café is zo gewoon e ;)

Ik zal eens kijken of ik wat kan doen aan de kleuren

elmago
11 October 2006, 20:10
Persoonlijk vind ik deze site ook zonder veel kleuren best wel mooi en vooral super-overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Echt eens een opluchting om eindelijk eens een site te bezoeken zonder direct half blind te worden van alle toeters en bellen, en tenslotte is het vooral om de info te doen. Kortom: hele knappe site. (y)

Spoorzoeker
25 October 2006, 08:04
Ach kijk, wat leuk: weer een nieuw raadspelletje: waar gaat deze site over. :D :D

Oftewel: maak op de voorpagina direct duidelijk waar deze site over gaat.

Welkom op de Site van Klj Etikhovezegt mij namelijk helemaal niets.

Er is veel aandacht aan besteed, toch krijg ik het gevoel dat het voor een buitenstaander nietszeggend is.

Mijn inzending voor het raadspel: ik denk een scoutinggroep.

Milo
25 October 2006, 10:49
Nope ... géén scouts ....

Klj : Koninklijke Landelijke Jeugd ;)

boneless
25 October 2006, 10:58
Opzich een leuke site. Maar als we toch om (opbouwende) kritiek vragen:

Het doel van de site is inderdaad niet echt duidelijk in een oogopslag, die is toch de belangrijkste.
Ik zou het lettertype aanpassen, het doet in combinatie met de witte achtergrond een beetje aan als een word documentje. Net een vmbo verslag zeg maar.

Maar zoals ik al zei, ziet het er opzich goed uit!

Spoorzoeker
25 October 2006, 11:51
Koninklijke Landelijke Jeugd
Nope, zegt me nog steeds niks. :lol:

Milo
25 October 2006, 11:56
Nope, zegt me nog steeds niks. :lol:

Is een jeugdbeweging........ neigt toe naar Scouting maar is niet Katholiek ingesteld .

Laat ons zeggen De Athenea van de Jeugdbewegingen.

Zegt het je nu iets ???

En Btw ... Etikhove ligt in Maarkedal , Oost Vlaanderen .... te midden van de Vlaamse Ardennen en naast Nukerke en Leupegem :p

(Btw ik nog in Nukerke gewoond zie )

Euhm nog info nodig Spoorzoeker ???
@Pieter .... mss een link naar de hoofdsite van de KLJ op je site zetten , of een verklaring van ' Wat is Klj' ... om zodoende mensen als spoorzoeker te kunnen ' helpen' :p

Spoorzoeker
25 October 2006, 12:08
Juist, maar waarom vind ik die informatie dan niet terug op je website ?. :D
(hint hint)

Sille
25 October 2006, 18:13
j zoals spoorzoeker zegt mss nog een linkje zetten in het menu wat is klj ofzo ik weet niet ik ben niet echt veel bezig met websites ma dat kom je veel tegen wat doen we, wie zijn we enz

pietereeckhout
25 October 2006, 20:14
Bedankt voor de commentaar,

en het is katholieke landelijke jeugd, link naar klj.be staat er wel op zie links klj nationaal, ik denk al je naar www.kljetikhove.be (http://www.kljetikhove.be) gaat zal je wrschlijk link gekregen hebben van vriend die uitleg gaf over klj

Uitleg over klj vind je bij algemeen

en nog eens bedankt

boulle
25 October 2006, 20:59
Awel, als je mijn mening moet hebben, hier is ze dan.... Op het eerste zicht oogt de site precies een beetje kaal. Lijkt een beetje erop dat het nog in ontwikkeling is. (maar dit kan liegen aan het feit dat ik het al zo gewoon ben om overstelpt te worden met toeters en bellen. En wat nog erger is, een hoop overbodige dingen). Op dat gebied, is dit wel een verademing. Laat dit dus gewoon zo. Alhoewel een beetje meer achtergrondkleur misschien niet kwaad zou kunnen. (wit is maar wit he). Voor de rest ziet het er keurig uit. (voor mij dan toch).
Nog veel succes met de site!
Groetjes!!!

pietereeckhout
28 October 2006, 13:54
klj is wel katholieke landelijk jeugd

pietereeckhout
24 February 2007, 12:44
Mag gesloten worden, het is ondertussen een nieuwe site