Volledige versie bekijken : mijn documenten



elie
13 October 2006, 00:50
hoi vrienden ik weer terug een probleem,
het volgende als ik mijn documenten opent staat er mijn map afbeelding bij,
en ga ik naar start en klik op mijn afbeelding,
krij ik dit.
C:\Documents and Settings\stampertje\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen.
en normaal staat er daar alleen mijn afbeelding.
wie weet raad aub groetjes elie:damn:

compuchrisje
13 October 2006, 01:00
Denk da'k al half slaap, maar is het mogelijk om een screenshot te maken van wàt je juist in die map te zien krijgt?
Heb je al eens gekeken in je menu Extra bij Mapopties?

elie
13 October 2006, 01:18
hoi compuchrisje hoe doe je dat een screenshot maken sorry voor de vraag groetjes

compuchrisje
13 October 2006, 01:49
Als je de map open hebt, tik je op de toets Printscreen op je toetsenbord, er gebeurt nog niks. Je opent in het startmenu - Alle programma's - Bureau-accesoires het prog Paint.
In dat venster klik je even met je muis en tik dan tegelijk op Ctrl+V. De afbeelding zal er nu staan.
Ga dan in dat venster naar Bestand en kies opslaan als: geef een naam en een extensie JPG (BMP is te groot)
Open je browser (Internet Explorer of een andere) met deze URL

http://imageshack.us/index.php

Daar zie je een vakje waar je een bestand van je schijf kan uploaden. Klik op bladeren en zoek waar je het bestand hebt gezet. Plaats het dus best niet in mijn afbeeldingen maar gewoon los in 'Mijn documenten'.
Klik op Host it! Is de upload klaar krijg je een nieuw scherm, kies daaruit de link helemaal onderaan, door te selecteren met de rechtermuisknop en in het snelmenu te kiezen voor kopieren.
Dat is de link om hier je afbeelding te kunnen laten zien.
In je postvenster zie je bovenaan een soort postzegel, klik daar op en doe de tekst erin weg met delete en klik dan met rechtermuisknop en kies voor plakken, OK en 't zou hier moeten staan.

Peter.B
13 October 2006, 05:49
cc

de toets Printscreen
dat staat vanboven rechts,bij mij naast "F12" en er staat "prt scr sys rq " op de toets.

spruit
13 October 2006, 07:58
en als je alt + printscreen doet, dan maak je een afbeelding van alleen het actieve venster ;)

elie
13 October 2006, 09:28
zo dat is het nu mijn map afbeelding moet daar toch weg he ;die moet toch apart staan niet,met mijn afbeelding groetjes elie:) http://img220.imageshack.us/img220/3654/jpgbt7.png

Mattehh
13 October 2006, 12:33
Nee hoor, dit is standaard.

elie
13 October 2006, 12:41
dus als ik het goed begrijp is alles ok

spruit
13 October 2006, 12:48
dus als ik het goed begrijp is alles ok
die staat daar standaard, dus alles ok ;)

Ik denk zelf dat windows die standaard aanmaakt, hiermee bedoel ik, als je die verwijdert, hij er na een heropstart terug bijstaat

compuchrisje
13 October 2006, 18:36
Oké dat is duidelijk Elie, die map Mijn afbeeldingen is zoals de anderen al zeggen de normale gang van zaken. Ook al verwijder je die, wordt die automatisch terug aangemaakt omdat het bij je gebruikersprofiel hoort.
In die map zal je geen afbeeldingen vinden omdat er waarschijnlijk geen meer in staan door de verwijderactie.
Eigenlijk begrijpen we dus niet echt wàt jouw probleem is?

spruit
13 October 2006, 18:57
hier moet ik toch cc volgen, wat is nu juist het probleem!

elie
15 October 2006, 15:06
hoi allemaal heb het opgelost bedankt allemaal mijn afbeeldingen staan terug alleen groetjes elie