Volledige versie bekijken : externe schijf



anja
1 June 2005, 20:27
Hallo, ik heb een probleem met mijn externe schijf..als ik op hardware veilig verwijderen druk en dan op stoppen dat wordt er gezegd....ka het apparaat algemeen volume niet stoppen. probeer het apparaat later opnieuw te stoppen...ik heb dit nog nooit eerder gehad...wat zou er aan de hand zijn? gr anja.

Heezy
1 June 2005, 20:30
Dat is toch het teken dat de schijf nog met iets in werking is... Heb je soms recent iets geïnstalleerd op die externe schijf?

anja
1 June 2005, 20:35
ja dat klopt ik heb van de externe schijf iets geinstalleerd...kan dat niet dan? ben ook nog niet zo handig hiermee..maar dat is al bijna een uur geleden dat ik dat heb gedaan. gr anja

Ché
1 June 2005, 21:10
gewoon je pc afsluiten en dan pas je externe HD loskoppelen. is net hetzelfde als hardware veilig verwijderen.

Ché

Heezy
1 June 2005, 21:59
Ah voila, als je iets installeerd daarop, zullen reg keys ed. op de C: komen, maar de grote directory zelf komt dus op je externe schijf.
Dus als dat programma nog bezig is of opstaat, kan je de externe schijf niet verwijderen.

Dus ofwel:

-eerst programma afsluiten (alhoewel dat geen garantie geeft dat er niets meer op de achtergrond loopt...)
-programma verwijderen en op de C: installeren (raad ik aan).

anja
1 June 2005, 22:18
bedankt allemaal voor reactie...heb weer wat geleerd gr anja.