Volledige versie bekijken : Kan geen Word en Exell bestand verzenden



trebor
19 October 2006, 18:18
Hallo,

Heb juist een nieuwe pc gekocht,na installeren Office 2003 heb ik gemerkt dat ik GEEN Word en Exell documenten kan versturen(pps,film en muziek bestanden kan ik wel verzenden),krijg dan volgende foutmelding(in bijlage). Wat kan hier de oorzaak zijn.Heb Office al eens laten herstellen via Cd,ook alle updates voor Office 2003 zijn gedaan.

Groetjes Trebor :good:

compuchrisje
19 October 2006, 18:30
Nieuwe PC? Proficiat!
Wat je probleem betreft, denk ik dat het eerder aan je mailinstellingen ligt. Kijk de documentatie van je internetprovider even na of je alles juist hebt ingesteld en probeer nadien nog eens.
PS Je avatar is nogal aanstootgevend, kan je mss een andere zoeken die iets mens-lievender is?

trebor
19 October 2006, 19:07
Chrisje

Alles blijkt goed te staan en Telenet verbinding laten testen(Ok)
Avatar en gegevens aangepast

Trebor

compuchrisje
19 October 2006, 19:47
Dan moet je in je beveiligingsinstellingen van Outlook. Kijk eens binnen tips & tricks, volgens mij heeft mimosa daar wat over gepost.

trebor
21 October 2006, 15:52
Chrisje

Heb nog steeds zelfde probleem,enals ik een mail wil beantwoorden krijg ik volgende foutmelding(zie bijlage)
Heb Office al eens verwijderd en terug geïnstalleerd met zelfde fouten als gevolg

Groetjes Trebor

2B's
21 October 2006, 17:27
Trebor. Als het niet echt de bedoeling is om rechtstreeks vanuit Word een document aan te maken en door te zenden via outlook, dan denk ik dat volgende bewerking de oplossing van je probleem zal zijn.

Open outlook. Klik op "extra" en dan op "opties". Je krijgt dan een nieuw venster met verschillende tabs. Klik daar op "e-mail indeling" Als daar bij "deze bericht indeling" Wordt aangevinkt ziet staan dan is dat wellicht de reden van je probleem. Nadeel van het uitvinken van deze optie is natuurlijk wel dat je outlook rechtstreeks als editor zult gebruiken en dat je de word documenten als bijlage zult moeten meezenden. Ik denk (maar dat heb ik nog nooit geprobeerd) dat deze regel hetzelfde is voor exel bestanden.

trebor
21 October 2006, 17:36
2B's

Word staat niet aangevinkt,achter Deze berichtindeling gebruiken staat "tekst zonder opmaak"

Trebor

2B's
21 October 2006, 17:40
Trebor, je kan in dat vakje kiezen voor HTML of RTF of zonder opmaak. Nu staat dat bij mij standaard op HTML. Ik ben er echter zeker van dat dit niet de oorzaak kan zijn. Ik ga dat toch eens verder uitzoeken, het is een interessant probleem dat wellicht ook nog een aantal anderen onder ons kan overkomen.

2B's
21 October 2006, 17:56
Kijk eens even het versie nummer na van outlook. Het mijne dateert van toch al even geleden en geeft dat probleem niet. 11.8010.8107 onderdeel van Microsoft Office Pro, editie 2003

compuchrisje
21 October 2006, 19:31
Zelfs met een Student 2003 is Outlook een onderdeel van Office, dus is het wel een vreemde zaak.
Ik stel dus voor dat je eens probeert om Outlook Express van je Windows installatie te gebruiken als standaard mailprog, of je daar dezelfde euvels tegenkomt.

ghost
21 October 2006, 19:47
Hmmm ik dacht eerder dit . Open internet explorer , vanboven naar extra => internet opties => tabblad programma's => bij html editor zet je het op Microsoft office word dan toepassen en dan op ok . Gaat het dan?

trebor
24 October 2006, 11:38
Hallo,

Met outlook express werkt alles normaal
Heb Office 2003 pro editie 2003 11.8106.8107 SP2
Html-editor staat op Word
Heb het volgende gevonden
heb het volgende gedaan zoals op deze site beschreven staat


"http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=9490

je kunt door de opdracht

Start - Uitvoeren. Type: regsvr32 ole32.dll [OK]

uit te voeren je probleem oplossen! "

Mijn foutmeldingen zijn nu weg,en kan terug een gewone getypte mail versturen,maar geen bestand versturen via bestand selecteren en dan dit bestand per mail verzenden of via rechts klikken kopieren naar e-mailontvanger,dan gebeurt er niks
Op mij vorige pc werkte alles wel normaal

Groetjes Trebor

trebor
26 October 2006, 16:52
Hallo,

Raar maar waar vanaf vandaag werkt mijn outlook terug normaal,kan ik alles versturen en krijg ik geen foutmeldingen meer.
Alvast bedankt voor de moeite

Groetjes Trebor :good: