Volledige versie bekijken : LimeWire Pro Probleem



Emile.H
20 October 2006, 23:33
Sinds gisteren heb ik bij ALLE files die ik download een probleem, wanneer ik dubbelklik op de file die ik wil downloaden komt er te staan waar er normaal de download status staat: " Disk Problem "
en ik kan nix meer downloaden. Kan iemand mij helpen ?

Alvast Bedankt,
Mvg, Emile !

spruit
21 October 2006, 09:29
al eens geprobeerd limewire opnieuw te installeren? Kan misschien helpen ;)

Emile.H
21 October 2006, 10:19
al eens geprobeerd limewire opnieuw te installeren? Kan misschien helpen ;)
Ik heb hem opnieuw geinstalleerd vanuit de installer die ik nog had, en ik heb weer het zelfde probleem.:cry:
Nu heb ik vanuit de site van limewire de basic gedownload, maar die wilt zich niet openen na het downloaden :damn:

Kan iemand mij helpen ??

Emile.H
21 October 2006, 10:22
AHH, nu heb ik de offline installer gedownload, en die kan ik wel volledig installeren, maar als ik nu een liedje wil downloaden krijg ik weer te zien "Disk Problem"

spruit
21 October 2006, 12:37
tja jong, ik ben nu niet echt thuis met limewire...indien je met xp werkt, probeer anders eens een systeemherstel, uiteraard naar een datum waar het voordien wel werkte...Weet wel dat geinstalleerde progs van nadien dan verdwenen zullen zijn...

of...deinstalleer limewire volledig, gebruik een registercleaner, en installeer dan de laatste versie van limewire (is wel wat luidop nadenken, maar kan misschien ook meehelpen)

2B's
21 October 2006, 12:50
Disk problem kan er ook op aansturen dat je harde schijf of de partitie waar je alles neerzet vol is. Dat is een probleem dat men nogal dikwijls over het hoofd ziet omdat men denkt dat het probleem bij het programma zelf ligt. Je kan anders proberen om je map shared deels te ledigen en onder te brengen in een nieuwe map op een andere schijf.

spruit
21 October 2006, 12:52
Disk problem kan er ook op aansturen dat je harde schijf of de partitie waar je alles neerzet vol is. Dat is een probleem dat men nogal dikwijls over het hoofd ziet omdat men denkt dat het probleem bij het programma zelf ligt. Je kan anders proberen om je map shared deels te ledigen en onder te brengen in een nieuwe map op een andere schijf.

idd, we kunnen het soms te ver zoeken ;)

ladybird
26 October 2006, 09:57
AHH, nu heb ik de offline installer gedownload, en die kan ik wel volledig installeren, maar als ik nu een liedje wil downloaden krijg ik weer te zien "Disk Problem"
zet uw fire-wall af

Jefke
26 October 2006, 13:46
Kan totaal nix downloaden van Lime. Geeft elke keer een melding dat hij geen verbinding kan maken omwille van een slechte/geen internetverbinding ofwel omwille van een firewall. Heb geen firewall en ik heb verbinding...
Iemand een oplossing???

THX