Volledige versie bekijken : Laptop: Windows lijkt niet goed op te starten



Boudy
21 October 2006, 15:57
Beste mensen,

Ik heb een probleem met me Packard Bell laptop en kreeg even een melding dat ik op dit forum terecht kon.

Het zit namelijk zo:

Bij het opstarten van de laptop gaat alles prima. Tot dat hij windows moet laden. Dan zie ik alleen me wallpaper in beeld en het pijltje van me muis. Voor de rest zie ik niets. Het lijkt wel of hij vast zit daar, want normaal zie je dan start menu en pictogrammen.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt,

Groet,
Boudy

cruwero
21 October 2006, 16:17
Probeer eens een systeemherstel:
Henk

M.Braam
21 October 2006, 16:19
Hij krijgt geen startbalk of iconen dus hij kan ook niet in het menu komen voor herstel enz.

Of bedoel je herstel via de windows cd?

Boudy
21 October 2006, 16:22
Ik heb herstel CD erbij. Maar dat is natuurlijk wel even de makkelijkste oplossing. Zou graag willen of er misschien een andere optie mogelijk was.

cruwero
21 October 2006, 16:27
Ja dat is zo maar een ander optie had ik effe niet,sorry:
Henk

Peter.B
21 October 2006, 16:28
ctrl-alt-delete.vanonder nieuwe taak.daar intikken "msconfig" en dan "systeem herstel starten".
lukt dit soms?

Boudy
21 October 2006, 16:34
Thanks dipsy, maar dat betekend dus dat me bestanden verloren gaan?

Peter.B
21 October 2006, 16:54
programma's wel,maar van bestanden ben 'k het niet zeker.

Peter.B
21 October 2006, 16:59
heb wat gevonden ;

• Bij het uitvoeren van een herstelbewerking gaan uw persoonlijke bestanden of uw wachtwoorden niet verloren. Items zoals documenten, e-mailberichten, de internetgeschiedenis en het laatst opgegeven wachtwoord blijven bewaard wanneer u de computer met Systeemherstel terugzet in een eerdere status.
• De inhoud van de map Mijn documenten wordt tijdens een herstelbewerking ongemoeid gelaten. Ook bestanden met algemene extensies voor gegevensbestanden, zoals .doc en .xls, worden niet gewijzigd of verwijderd. Als u niet zeker weet of uw persoonlijke bestanden dergelijke algemene extensies hebben, maar u niet wilt dat deze gegevensbestanden verloren gaan, moet u ze opslaan in de map Mijn documenten.

Boudy
21 October 2006, 17:05
Thanks dipsy