Volledige versie bekijken : instellen microsoft webcam



popsma
21 October 2006, 17:48
heb dus mijn vorige cam kunnen omruilen.maar best.

heb nu de microsoft lifecam VX - 3000.

probleem is,als ik in geavanceerde instellingen ga,om het kleur en etc te veranderen dat het telkens zelfs na save terug op standaard instelling komt.

hev al gezocht of ik iets vind van standaard instellingen uitvinken,maar niks gevonden.

dus,weer bikke help.


Thanks.

compuchrisje
21 October 2006, 19:38
Sjonge er moet wat mis zijn met je snoet denk ik hihi (grapje). Je hebt idd geen geluk met webcams, maar je bent niet de enige. Hoewel die MS van zichzelf denkt dat er geen problemen kunnen voorkomen, want ik vind nergens probleemoplossers ervoor.
Wil natuurlijk niet zeggen da'k niet blijf zoeken met je, 'k hou je op de hoogte.

popsma
21 October 2006, 23:40
denk niet echt probleem,vind alleen die instelling van wat ik denk dat hij terug naar standaard gaat.
subiet denken ze hier nog raar dinges van ons :p

compuchrisje
21 October 2006, 23:47
Raar? Da bén ik ook, dus niks om geven hihi. 'k Heb enkele webadressen afgesnuffeld, maar 't is idd zo dat MS veronderstelt dat er geen enkel probleem is. En zeker over jouw huidig probleem vind ik niks, wel zaken die verband houden met routers en firewalls en met USB versies.
Maar 't zou me verwonderen dat het met dat laatste wat te maken heeft. Waar ik een beetje info vond, is bv bij www.helpmij.nl (http://www.helpmij.nl), maar zoals ik zei niks relevants.

popsma
23 October 2006, 23:34
niet eerder kunnen antwoorden,lag hier plat.niet van te lachen he :)

ook al wat gezocht op site's,niks te vinden.en de vraag stellen bij microsoft zelf....ken je dat,zo'n standaard dinges krijg je terug.

wel al de instellingen omgekeerd van die cam,niks dat ik vind om het te veranderen.moet toch ergens zijn dat die standaard aangevinkt of aktief staat.

compuchrisje
23 October 2006, 23:50
Gek, want nu heb ik een webcammetje van geen merk voor weinig geld, windows verwittigt dat ie hem niet wil herkennen, maar het doét het wél! en zonder enig probleem. Mérken??? Werken moet het doen jaa.

popsma
24 October 2006, 19:56
ik wilde toch eens iets beter,niet dat ik het vaak gebruik maar was die lage kwaliteit van trust moe,en werk in een elektroketen,dus,had precentje ook :p

wel vriendelijk dat je me telkens probeert te helpen,hoop dat we er deze keer uitgeraken,er moeten toch nog jupilers zijn die zo'n cam hebben?

vele stella groetjes :p

compuchrisje
24 October 2006, 22:02
't Zal iets moeten zijn zonder schuim, ik drink niet of toch wel, maar iets anders waar je minder raar van gaat doen.
Dàààààààr komen die probs dus vandaan!!:rofl: :rofl:
't Zal altijd vissen blijven vrees ik, best mogelijk dat bij een volgende patch-ronde van MS die dingen opeens een revival beleven, dus als ze niet technisch defect zijn, mogen ze blijven. Ik hou mijn philipske dus maar, je weet maar nooit, en gebruik ondertussen merk naamloos.

popsma
26 October 2006, 00:00
zou misschien helpen mocht die cam op een kraag schuim staan :p

vind het toch jammer dat die kleur niet wat kan aangepast worden,of toch niet vastgelegt.

zal es zien of de vrt gene camera verkoopt :p

je philips niet teruggedaan naar de winkel????was bij mij geen probleem die om te ruilen.