Volledige versie bekijken : probleem met ActiveX-besturingselement



maes
25 October 2006, 20:45
Dag allen, wanneer ik naar de website www.1207.be (http://www.1207.be) surf om een telefoonnr. te zoeken komt een venster tevoorschijn met: Klik hier als u een ActiveX-besturingselement wilt uitvoeren.
Wanneer ik op ok klik komt het volgende: In iexplore.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
Ik werk met xp-home en I.E. versie 6 en haal steeds de laatste updates binnen. Weet soms iemand wat ik kan doen aub? een instelling veranderen of zo?

Hartelijk dank!!

Icemar
25 October 2006, 20:51
heb je quicktime op je pc staan ??
zo nee installeer deze dan maar

maes
25 October 2006, 21:34
heb je quicktime op je pc staan ??
zo nee installeer deze dan maar
Euh sorry ...maar wat heeft Quicktime hier mee te zien aub? Ik heb Quicktime staan :eek:

maes
26 October 2006, 10:54
Euh sorry ...maar wat heeft Quicktime hier mee te zien aub? Ik heb Quicktime staan :eek:
Zijn er anders nog mogelijkheden aub??

Acer199
26 October 2006, 11:02
kijk eens in de beveiligingsinstellingen van je explorer waarschijnlijk staat deze te hoog. En dan kun je problemen krijgen op sommige websites.

maes
26 October 2006, 12:21
kijk eens in de beveiligingsinstellingen van je explorer waarschijnlijk staat deze te hoog. En dan kun je problemen krijgen op sommige websites.

Dank voor de reactie maar.......kan je me precies zeggen waar ik moet iets bijstellen aub? Ben niet zo'n echte pc kenner :frown:

Bedankt!!

Acer199
26 October 2006, 12:30
open internet explorer
ga naar menu extra > internet-opties
klik dan op het tabblad beveiliging
Dan kijk je bij internet en klik je op aangepast niveau, kijk op welk niveau deze staat. Zet hem eens op normaal.

maes
27 October 2006, 08:55
open internet explorer
ga naar menu extra > internet-opties
klik dan op het tabblad beveiliging
Dan kijk je bij internet en klik je op aangepast niveau, kijk op welk niveau deze staat. Zet hem eens op normaal.

Heb ik nagezien en ook dat staat goed ingesteld. :frown: Raar toch dat ik dat alleen maar heb op die website.......als ik iets anders open komt soms ook dat bericht om een ActiveX-besturingselement uit te voeren en hier gaat het dan wel:wall:

woepi
27 October 2006, 09:04
Instaleer firefox eens en kijk of je dan op die site nog die melding krijgt ???
Je vind hem hier (http://www.mozilla-europe.org/nl/)

maes
27 October 2006, 10:26
Instaleer firefox eens en kijk of je dan op die site nog die melding krijgt ???
Je vind hem hier (http://www.mozilla-europe.org/nl/)

Zal het eens proberen.............. nog eens bedankt. Hopelijk zijn de problemen weg als de update er komt van IE 7.....

nielsvandesype
30 October 2006, 00:01
Kan ook zijn dat er corrupt active x bestand geïnstalleerd is. Indien je sp2 voor IE6 geïnstalleerd hebt moet je onder extra invoegtoepassingen beheren vinden. Ga daar naartoe.Schakel daar eens alle active x bestanden uit dit doe je door ze één per één aanteklikken en dan op uitgeschakeld te drukken en vergeet niet te bevestigen met ok.