Volledige versie bekijken : Ook een Lime prob



Jefke
26 October 2006, 13:47
Kan totaal nix downloaden van Lime. Geeft elke keer een melding dat hij geen verbinding kan maken omwille van een slechte/geen internetverbinding ofwel omwille van een firewall. Heb geen firewall en ik heb verbinding...
Iemand een oplossing???

THX

Milo
26 October 2006, 14:09
Ja
Share u bestanden .. Limewire en alle andere P2P networks werken meteen soort rating
Hoe minder je deelt hoe slechter de rating

cruwero
26 October 2006, 14:26
Vele Mp3 zijn beveiligd dit heb ik zelf ondervonden gisteren,die zijn geblokkeert.
Heb een paar mp3 van K3 kunnen downlouden voor mijn dochter,maar ub40 b.v kan je de meeste totaal niet krijgen.Dus probeer eens wat anders te downloaden zomaar voor de test:
Henk

Jefke
26 October 2006, 15:07
Bedankt voor de uitleg maar ik kan totaal nix downloaden. Als ik hem laat zoeken vind hij nix omdat hij geen verbinding kan leggen...
En ik share, ni veel maar ik share...
Een andere oplossing????

Milo
26 October 2006, 15:16
Uw Windows Firewall zal deze blokeren.
Zet die eens voledig af
Of heb jij Norton Systemworks op uwe pc staan ?

Jefke
26 October 2006, 15:20
geen Firewall, geen norton en ook geen firewall van windows. Allé, kvind die toch nergens. daarmee bedoel ik dat ik al in het "Control Panel" ben gaan kijken naar een eventueel "Security Center". Maar da staat er nergens tussen...

Kenzo
26 October 2006, 21:25
Links boven staat bestand = klikken en verbinden.

Jefke
27 October 2006, 11:51
ja da weet ik ook wel maar hij doet nix. Ben genen idioot hé mannen ;o)

spruit
27 October 2006, 12:20
geen Firewall, geen norton en ook geen firewall van windows. Allé, kvind die toch nergens. daarmee bedoel ik dat ik al in het "Control Panel" ben gaan kijken naar een eventueel "Security Center". Maar da staat er nergens tussen...

dan werk je zonder service pack 2? Post anders eens met welke configuratie je werkt, kan altijd helpvol zijn ;)

Jefke
27 October 2006, 19:41
Oké, een genie ben ik ook ni ;o)
wat bedoel je met de vraag => Met welke configuratie werk je????

Een beetje uitleg en dan zal ik proberen te helpen...

THX

nielsvandesype
29 October 2006, 23:53
Voer dit eens uit ga naar start,mijn netwerk locaties kies voor netwerkverbindingen weergeven druk nu met je rechtermuisknop op het icoon van je netwerkverbinding en kies voor herstellen. Lukt het dan nog niet ontkoppel dan even je externe modem voor 30 tal minuten zodat die kan afkoelen. Druk desnoods ook op de resettoets.

Jefke
6 November 2006, 13:35
Euhm, wij hebben 2 aansluitingen via telenet. Op de ene pc is er nic probleem maar op de andere lukt het echt ni. Mails en al lukken wel maar Lime nix...
Iemand een oplossing???

Badenkt...

nielsvandesype
7 November 2006, 21:19
Euhm, wij hebben 2 aansluitingen via telenet. Op de ene pc is er nic probleem maar op de andere lukt het echt ni. Mails en al lukken wel maar Lime nix...
Iemand een oplossing???

Badenkt...

Dat is juist om van dat probleem van beperkte of geen internetverbinding vanaf te geraken. Voer dat toch eens uit. Ga ook hier eens kijken : http://www.limewire.org/wiki/index.php?title=Frequently_Asked_Questions Vooral bij firewall. Welke beveiligingsprogramma's staan er op die pc?