Volledige versie bekijken : Outlook express probleempje



Straffe Gast
27 October 2006, 22:54
Na een herinstallatie van windows XP zit ik met hetvolgende probleempje in outlook express.

Ik heb mijn inbox ingedeeld met een voorbeeldvenster.In dit voorbeeldvenster is er bovenaan een informatiebalk (kop van voorbeeldvenster) waar vroeger een paperclip op voorkwam als er een bijlage bij de mail was.Nu na de herinstallatie is de balk nog wel aanwezig (kan men activeren via beeld->indeling) doch de paperclip komt er niet meer op voor :wall:

Waarschijnlijk is dit wel een instelling doch ik weet begot niet waar ik dit kan vinden

Moest er iemand een idee hebben ,alle hulp is welkom :good:

ghost
27 October 2006, 23:01
De paperclip komt er alleen maar op als er een bijlage bijzit, heb je daar al naar gekeken .

compuchrisje
27 October 2006, 23:03
Nee hij bedoelt wel het bovenste deel, waar de lijst van inkomende mail staat.

Ga es naar het menu Beeld - Kolommen en kijk of dit hier staat ingesteld:
http://img287.imageshack.us/img287/5942/capturedlk9.jpg

Straffe Gast
27 October 2006, 23:18
Staat idd allemaal aangevinkt.Ik kan mijn bijlage zien als paperclip in mijn scherm waar alle mail binnenkomt alleen in het voorbeeldscherm kont de paperclip in de kop niet meer voor (en uiteraard is de mail voorzien van een bijlage)

Straffe Gast
2 November 2006, 14:48
Heb de reden gevonden en ik kom uit op een bug voor Windows XP wanneer je gebruik zou maken van "Multilingual User Interface"(Wat bij mij het geval is). Oplossing is om via Configuratiescherm => Landinstellingen => bij talen en geadvanceerd alles op engels te zetten
Wanneer men alles terug op Nederlands zet is het probleem er terug

Dit even ter info

Moesten er leden zijn die een oplossing hebben voor deze bug is deze info meer dan welkom