Volledige versie bekijken : Nieuwe Case aangeschaft ..



W1nD0wS 3x P33
28 October 2006, 17:27
Hoi allemaal ,

reeds lange tijd afwezig geweest maar hier ben ik weer .
Heb mijzelf eens lekker verwend . Vorige week online een nieuwe case aangeschaft , gisteren opgepikt in Eindhoven .

Het betreft een Thermaltake Mozart Tx Entertainment Center.
voor diegenen die een kijkje willen nemen >>> http://www.thermaltake.com/product/Chassis/fulltower/mozart_tx/MozartTX.htm

Van zodra ik nieuwe batterijtjes vind voor mijn digitale kodak , zal ik een paar pics posten .

Heb mij suff gezocht , tot hiertoe nog geen resultaat . LOL .. ik zal beter mlijn luie gat opheffen en naar de winkle gaan , denk ge nie ??

Jelle
28 October 2006, 17:45
Ik dacht dat ik al erg mooie cases had gezien, maar dit overtreft het wel :p

Welke versie heb je? Met of zonder LCD-scherm en/of plexiglas opzij?
Die vijf ventilators achteraan zijn wel prachtig :)

Welke hardware gaat erin en aan wat voor scherm ga je hem hangen?

W1nD0wS 3x P33
28 October 2006, 18:03
hierbij een bijlage

momenteel hangt ie nog aan een 19 inch lcd scherm van Benq . pcconfiguratie is nog hetzelfde gebleven zie mijn profiel .

Er kunnen tot 10 x 120mm fans in , + 1 x80 mm fan .

coopman
28 October 2006, 18:06
zalige case

W1nD0wS 3x P33
28 October 2006, 18:18
Mijn eigen werkhoekje op mijn zolderkamer . andere staat een tv , bed .. en nog wa rommel die ik zeker nie publiek ga maken .. lol

PorkyFrost
28 October 2006, 18:43
Thermaltake is een mooi merk vind 'k :)
Mijn toekomstige case (is besteld) is er ook van, ze zijn daar goed bezig! :)

MADtm
28 October 2006, 19:11
:lol: het mag een flinke duit kosten maar dan heb je ook wat hé:lol:
buitengewoon prachtig;)

Jelle
29 October 2006, 01:23
Ieuw, die DVD-Rom :p
Koop zo snel mogelijk een zwart model, dat kost maar 25€ :)

Waarom sluit je die USB-kabels niet achteraan aan?

Ga je hem wat casemodden? Ik denk dat fans met leds erg mooi zullen uitkomen en je bureau heel wat sfeer zullen geven.
Ik ben ook wel benieuwd naar het (gevulde) binnenuitzicht van de case, op de site van de fabrikant staan daar bij de productvoorstelling niet meteen foto's van.

Peter.B
29 October 2006, 08:23
jelle

Ik denk dat fans met leds erg mooi zullen uitkomen en je bureau heel wat sfeer zullen geven.
da vind ik ook.
mooi bakske :good:

W1nD0wS 3x P33
29 October 2006, 08:31
Ga terug naar de website , en ga naar GALLERY , daar zie de de pc alsook de binnenzijde ervan , ook kunt je de foto draaien op die site schijf de pijl van links naar rechts waar er staat " ROTATE" dat zal je een idee geven van het geheel .
Nu ik denk wel dat ik nog wel een zwarte cover hebt van mijne plextor . en de usb's dat was maar tijdelijk .

Alsook met der tijd ga ik mij die 7" LCD monitor aanschaffen met touchscreen . , ge kunt nu nie direct verwachten dat ik mij alles ga aanschaffen hé , eindejaars periode komt in zicht , dan laat ik mij ook wel eens graag verwennen . hihihihi ..
het moet altijd nie vanuit mijne zak komen .

Nu wat het modden betreft , ik ga zeker nie gaan boren , slijpen , enzo van al die dergelijke toestanden .. maar er komen nog wel leds , en andere fans in .

Voor de gevulde versie kijk naar de bijlagen , maar hou er wel rekening mee dat ik gisteren pas de case gevuld heb n ik besef ook wel dat er misschien nog wa kan gedaan worden met de bedrading .

Allesins de processor krijgt een goede afkoeling door de airflow , , er zit ook een 12 cm fan voor de hd's . daar kan het miscchine wel iets beter . indien jullie ideeen hebben , laat het mij maar weten .