Volledige versie bekijken : automatisch afspelen



yahoo
29 October 2006, 11:12
krijg sinds deze morgen steeds de mededeling automatisch afspelen en de pc is enorm vertraagd wat loopt er fout?
Wat kan ik er tegen doen.
Alle hulp is welkom

gotenks
29 October 2006, 11:14
Wat bedoel je precies met "Automatisch afspelen"? Gelieve iets meer details te geven. :)

yahoo
29 October 2006, 11:19
bovenaan het beeldscherm krijg ik een rechthoek waar bovenaan staat automatisch afspelen, middenin deze rechthoek krijg ik dan een zaklamp die geen en weer gaat en een balkje die gevuld is met gele lijntjes

gotenks
29 October 2006, 11:22
Heb je toevallig een cd in de cd-rom ofzo steken?

yahoo
29 October 2006, 11:30
zit niks in maar lijkt volledig vast te lopen

gotenks
29 October 2006, 11:37
Probeer dit eens, moest het nog niet lukken kun je dit altijd terug normaal zetten:

Klik met de rechtermuis op Deze Computer en kies Eigenschappen. Ga naar Apparaatbeheer en dubbelklik op CD-ROM. Markeer de driver voor de cd-romspeler en kies Eigenschappen. Kies Instellingen en verwijder het vinkje bij Bericht bij automatisch invoegen. Nu kan een setup-programma nog altijd worden gestart via Configuratiescherm > Software maar het automatisch starten is uitgeschakeld.

yahoo
29 October 2006, 11:51
sorry maar helpt ook niet kan systeemherstel helpen

gotenks
29 October 2006, 11:53
Ik zou systeemherstel nog even uitsluiten totdat er nog andere zijn geweest met hun ideeën. :)

yahoo
29 October 2006, 11:56
oke zal ik doen toch bedankt voor de moeite

nielsvandesype
31 October 2006, 17:35
Download dit eens en kies voor uitvoeren wanneer je van IE de boodschap krijgt wat hij met het bestand moet doen: http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/AutoFix.exe Dit bestand mag je betrouwen hoor. Moest het nog niet werken steek dan je windows cd-rom in ga naar start,uitvoeren,typ hier cmd druk op enter typ vervolgens sfc /scannow en druk op enter. Nu zullen ontbrekende of corrupte bestanden hersteld worden.