Volledige versie bekijken : Nero Error



Jefke
29 October 2006, 16:01
Ik heb een probleem. Werk met Nero 6 nog en schrijf zowel CD's als DVD's. Maar nu sinds enkele keren wil hij geen films meer schrijven. Geeft elke keer een error. Ofwel is de error dat het niet lukt aan de aangegeven snelheid, zet deze dan is op het laagste 2x maar helpt nix. De andere error is dat de "IFO" en de "VOB" - Files niet overeenkomen...
Heb het al eens verwijderd en terug opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat.
Iemand een oplossing???

Alvast bedankt...

cruwero
29 October 2006, 16:29
Ik denk dat je Dvd structuur niet goed is,heb je de film gedownload:
Henk

Jefke
29 October 2006, 21:06
neenee, van de dvd zelf
en ik kan ze afspelen

een idee...

cruwero
29 October 2006, 21:16
Probeer eens te branden met copytodvd,meestal gebruik ik die zelf.er zit waarschijnlijk toch een fout in nero,als je nero verwijdert,haal dan effe een register cleaner over heen:
Henk

Jefke
5 November 2006, 15:30
Ik heb zelfs nu de Nero 7 en kan nog steeds geen een DVD branden. Met geen enkele software. Met verschillende prog's ook de DVD kleinder proberen te maken maar nix lukt. Afhalen met DVD Decrypter en kleinder maken met ofwel DVD 2 One ofwel ReBuilder (wat hééééééééél lang duurt trouwens).
Maar eens ik de DVD wil schrijven geeft hij elke keer een foutmelding en kan hij deze niet schrijven... Kan dit met mijn DVD-Brander zelf te maken hebben??????

Mass13
6 November 2006, 15:11
Ik heb een probleem. Werk met Nero 6 nog en schrijf zowel CD's als DVD's. Maar nu sinds enkele keren wil hij geen films meer schrijven. Geeft elke keer een error. Ofwel is de error dat het niet lukt aan de aangegeven snelheid, zet deze dan is op het laagste 2x maar helpt nix. De andere error is dat de "IFO" en de "VOB" - Files niet overeenkomen...
Heb het al eens verwijderd en terug opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat.
Iemand een oplossing???

Alvast bedankt...

Is een bekende fout na het bewerken van een DVD met het programma DVD2One, je Moet je Ifo files verwijderen en nieuwe aanmaken met het programma IfoEdit