Volledige versie bekijken : quickpar nodig bij volledige bestanden



Timon22
31 October 2006, 10:09
ik zou graag weten of je quickpar nodig hebt als je weet dat al je bestanden volledig zijn??

mvg
timon

zariash
31 October 2006, 10:11
dan zijn ze niet nodig als je repareert zegt hij dan toch reparatie niet nodig.
grtjs

ghost
31 October 2006, 10:13
Als je geen error krijgt bij winrar , dus bij het uitpakken dan heb je quickpar niet nodig . Maar om een goeie raad tegeven kunt je beter quickpar gebruiken voor de zekerheid , als er natuurlijk par bestanden bij zitten in die post.

Timon22
31 October 2006, 10:13
moet ik die par bestandn ook mee afhalen of niet? ik denk dat het gelezen is dat het het beste is dat je ze mee afhaalt. er zitten 12 par bestanden bij

ghost
31 October 2006, 10:16
Je kunt ook eerst dat ene par 2 bestandje afhalen , je laat quickpar zijn werk doen zegt quickpar geen herstel nodig dan hoeft je die andere niet af tehalen.

Timon22
31 October 2006, 10:20
normaal zal herstel niet nodig zijn want als ik keek stond er bij binsearch 5994/5994, dus moet hij compleet zijn.

ghost
31 October 2006, 10:24
normaal zal herstel niet nodig zijn want als ik keek stond er bij binsearch 5994/5994, dus moet hij compleet zijn.

Ja daar het op de server er helemaal opstaat , maar dat wilt niet zeggen dat je ook alles correct gaat downloaden , en daarbij dat klein par2 bestandje van 2 kilobyte zal het ook niet maken om het uit te testen;)

Timon22
31 October 2006, 10:42
hoe moet ik het doen dat hij niet alle par bestanden direct mee afhaalt??

Icemar
31 October 2006, 11:28
ja altijd je par delen downlaoden is zonde als je bv 1 of 10 blokken te kort komt

dannyma
31 October 2006, 11:31
het bestand waar je in geintreseerd was ook de par file's mee downloaden

ghost
31 October 2006, 13:22
hoe moet ik het doen dat hij niet alle par bestanden direct mee afhaalt??

In binsearch kunt je op collection klikken daar vink je voorbeeld alleen maar de rar bestanden aan en dat ene par2 bestandje en dan op create nzb. Moest het zijn dat je niet genoeg hebt, of dat er iets scheelt aan die rars, om te herstellen ,dan kunt je nog altijd terug gaan naar die binsearch , en op collection klikken en alleen maar de par2 file's afhalen .
Wat ik nu uitleg is natuurlijk alleen maar als je maar weinig down. limiet hebt.
Want meestal gelijk icemar het zegt download je de pars altijd mee.

Kokki
31 October 2006, 21:13
Zelf haal ik alleen het par2 bestandje af. Soms is er 25% aan par2 meegepost en dat kunnen dan veel MB's zijn. Als ik een nzb gebruik, dan verwijder ik gewoon alle par2's die ik denk niet nodig te hebben. Heb ik er te kort, dan pauzeer ik mijn "downloadprogramma" en gebruik ik diezelfde nzb weer waar ik natuurlijk de rar's verwijder en alleen laat staan wat ik nodig heb. :)