Volledige versie bekijken : Nieuwe videoclip gemaakt



gotenks
2 November 2006, 11:53
Hey allemaal,

ik had gisteren nog eens zo'n zin om een videoclip te maken en dus heb ik dat ook gedaan.
Dit keer gaat de clip over Hinata, een meisje van uit de anime-serie Naruto.
Ik heb hier zo goed als de hele dag aan gewerkt en ik vind dat het resultaat er wel mag zijn. :)
Ik hoop dat jullie het goed vinden!

Jullie kunnen de videoclip hier (http://www.megaupload.com/nl/?d=7DKQHK19) downloaden.


PS: Gelieve om ook te zeggen wat jullie er van vinden. :)

Emile.H
2 November 2006, 12:03
Woow echt mooi gedaan, hoe maak je dat
Ik zou misschien wel de ondertiteling op sommige plaatsen wat langer zetten, ik kan ze vaak niet lezen, voor de rest PRIMA !!

gotenks
2 November 2006, 12:11
Normaal doe ik altijd videobewerking met Magix, maar aangezien ik daar problemen mee had gisteren had ik deze moeten maken met MovieMaker. :)
Wat de ondertitels betreft, daar hoef je niet echt op te letten, want de taal is in het Japans dus daarom zijn er ondertitels bij. :p

coopman
2 November 2006, 12:15
dit is niet echt mijn genre maar heel mooi gemaakt hoor

dannyma
3 November 2006, 13:41
al ben ik bijna 40 maar ben er wel door gefasineerd .
dus mooi gedaan en hopelijk wordt het hier uitgezonden .
vroeger toen ik klein was kwam er ook zo iets altijd op franse tv en keek er heel graag naar .
wel vergeten wat ik spijtig vindt.
zei moesten de planeet verdedigen met hun speciale vliegers en kunnen er ook en robot van maken .
ze kwamen altijd uit en grot gevlogen of kwamen ook uit het dak waar ze waren stationeerd .
als er ooit is iemand op komt wat het was zo'n 25 tot 30 jaar geleden en zou ik ook nog weten of je het nog ergens zou kunnen verkrijgen .

filiep
3 November 2006, 14:12
zeer mooi gedaan

Nostradamus
3 November 2006, 14:25
Prachtig werk Gotenks :good:

eventure
3 November 2006, 16:11
Prachtig Gotenks echt waar onvoorstelbaar!

compuchrisje
3 November 2006, 18:05
Spijtig dat het al gauw zulke grote bestanden worden, vooral met Moviemaker. Maar wwowww!!! sjiek!

eventure
3 November 2006, 21:44
Idd cc'tje,
ik moet voortdurend aan mijn limiet denken :D maar was toch nieuwsgierig!
En het was zeker de 30 mb waard Andy!
Super gewoon!

ghost
3 November 2006, 21:54
Knap gedaan gotenks :good: Liedje pasde er goe bij:)

Sille
3 November 2006, 22:48
gotenks heb jij dit gemaakt :o wow wtf ben jij goed sééégg proficiat ik vind het mega goed en het liedje mag der ook zijn hoor.

Yelleken
4 November 2006, 09:16
mooi gemaakt in alle geval, ik ben ni echt een anime fan eigelijk maar toch vond k t de moeite

Norke
4 November 2006, 13:02
Knap gemaakt... en Anime rocks... :p

gotenks
4 November 2006, 20:47
Thx allemaal voor de tevreden reacties!! Doet me echt deugd dat jullie het goed vinden. :)