Volledige versie bekijken : Faq



siegy
2 November 2006, 13:18
Hallo beste mods Van de vernieuwde Minatica
ik begrijp best dat deze verandering veel werk en tijd in beslag genomen heeft en nog zal zijn ,,,en ook niet alles ineens kan veranderen ,,

Maar ik kan het niet laten om om mij te bemoeien en te melden dat de voorschriften en Regels in FAQ het allereerste van oude namen diende te veranderen ,,,

Verder heb ik al in een andere forum topic gereageerd dat het een mooie eigentijdse verandering is :good: !
er zal ook nog wel iets in de plaats van dat rode kruisjes komen waar vroeger die bollekes stonden onder de namen bij de avater !
Nogmaals proficiat en doe zo verder ,

>>>>copy van de FAQ<<<<
Ivanhoejupiler.be is een community gedragen door vrijwilligers. Door zich te registreren stemt de gebruiker in met deze algemene voorwaarden.

Door in te stemmen met de algemene voorwaarden van Ivanhoejupiler.be, stem je ook in met de bijhorende regels van Ivanhoejupiler.be, die hieronder nagelezen kunnen worden. Ivanhoejupiler.be behoudt het recht om deze regels op elk moment, zonder voorafgaande kennisgeving, te wijzigen.
Ivanhoejupiler.be kan niet aansprakelijk gesteld worden voor enige schade voortvloeiend uit het gebruik ervan.
Ivanhoejupiler.be is niet aansprakelijk voor zijn gebruikers en hun berichten.
Copyright: Alle rechten voorbehouden, inclusief het recht van verveelvoudigen van inhoud, geheel of gedeeltelijk, in enige vorm of op enige wijze ook zonder schriftelijke toestemming van Ivanhoejupiler.be. Informatie mag alleen gebruikt worden voor eigen gebruik en mag hiervoor gedownload en/of uitgeprint worden.
Ivanhoejupiler.be beschermt de persoonsgegevens van zijn gebruikers. Dit houdt in dat ingezamelde persoonsgegevens alleen door Ivanhoejupiler.be zullen gebruikt worden en nimmer aan derden zullen worden doorgespeeld. Gebruikers hebben te allen tijde het recht hun persoonsgegevens op te vragen, aan te passen of te laten verwijderen uit de database van Ivanhoejupiler.be. De verzendingskosten voor het opvragen van persoonsgegevens moeten steeds door de desbetreffende gebruiker betaald worden. Berichten en andere inhoud ingezonden door gebruikers worden niet verwijderd indien dit integraal deel uitmaakt van de inhoud van Ivanhoejupiler.be.
Ivanhoejupiler.be heeft het recht om een gebruiker de toegang te ontzeggen bij schending van deze algemene voorwaarden, de bijhorende regels of voor Ivanhoejupiler.be hinderlijk gedrag.
Ivanhoejupiler.be heeft het recht deze algemene voorwaarden op elk moment, zonder voorafgaande kennisgeving, te wijzigen.

Snakey
2 November 2006, 13:23
Aangepast :)

Martijnc
2 November 2006, 13:25
Indeling van verantwoordelijken op het forum:

Ivanhoejupiler.be
* Mededelingen: Admin Team
* Feedback: Jelle

Nog niet alles :p

Jelle
2 November 2006, 13:26
Aangepast ;)

siegy
4 November 2006, 15:41
Thanx Snaky;

mag slotje op;