Volledige versie bekijken : dvd decrypter error



huntfreak
2 November 2006, 18:09
kheb onlangs in de winkel de DaVinci code gekocht voor men vriendin omdat ze die wou zien ,
en omdat ik weet dat er met elke dvd wel iets kan gebeuren heb ik geprobeert deze te kopieren,
maar ik krijg steeds :
16:57:07 failed to read sector 444272- unrecovered read error.
iemand een idea waardoor ik deze niet kan back-uppen , heeft het soms iets te maken met sony's beveilegings code ofzo?

cruwero
2 November 2006, 18:25
Ik heb hem eergisteren nog geript met Dvdfabdecrypter naar de harde schijf dus probeer dat eens:
Henk

huntfreak
2 November 2006, 18:31
Ik heb hem eergisteren nog geript met Dvdfabdecrypter naar de harde schijf dus probeer dat eens:
Henk
k zal het doen.

huntfreak
2 November 2006, 19:57
weet je soms een prog om die data bestanden om te zetten en te shrinken mss?

cruwero
2 November 2006, 20:00
weet je soms een prog om die data bestanden om te zetten en te shrinken mss?

Hoe bedoel je dit:
Henk

huntfreak
2 November 2006, 20:02
Hoe bedoel je dit:
Henk
wel momenteel heb ik alleen maar 4.7gb schijfjes en davincie is een beetje meer ^^ , dus gewoon de vob bestanden beetje verkleinen zodat ze op de dvd passen en/of mss in een .iso file converteren zoals ik meestal met dvdshrink deed.

cruwero
2 November 2006, 20:15
Er zijn hier meerdere opties voor b.v met (Dvdrebuilder+cce).
Dit is wel niet zo simpel,maar om een goeie kwaliteit te behouden,als je geen DL brander heb en schijven,zou ik hem splitsen en op twee dvd’s wegbranden:
Henk

minoe
2 November 2006, 21:25
kheb onlangs in de winkel de DaVinci code gekocht voor men vriendin omdat ze die wou zien ,
en omdat ik weet dat er met elke dvd wel iets kan gebeuren heb ik geprobeert deze te kopieren,
maar ik krijg steeds :
16:57:07 failed to read sector 444272- unrecovered read error.
iemand een idea waardoor ik deze niet kan back-uppen , heeft het soms iets te maken met sony's beveilegings code ofzo?
Misschien ne keer proberen met dvd 43 en dvd shrink.
Wachten tot het ventje groen wordt en daarna verder doen met dvd shrink.
Duurt normaal niet langer dan een 10-tal sec.Bij mij toch.

nielsvandesype
3 November 2006, 17:47
Probeer anders eens te rippen met ripit4me : http://www.ripit4me.org/
Om ripit4me correct te laten werken moet je deze programma's op je pc hebben staan : http://forum.digital-digest.com/showthread.php?t=73364
Je kan met behulp van menushrink zorgen dat je de menus verkleint en bewegende menu's er uithaalt zo kan je ook wat plaats winnen. Hier kan je het downloaden:
http://download.videohelp.com/menushrink/

helleke
4 November 2006, 09:43
Ik begrijp het niet goed.
Ik heb ook een extra copie gemaakt van The Da Vinci Code(met Dvd Shrink en vervolgens gebrand met Nero 6) en dat is zonder problemen gelukt voor de ganse dvd te branden op een schijfje van 4,7 GB.

huntfreak
4 November 2006, 12:16
Ik begrijp het niet goed.
Ik heb ook een extra copie gemaakt van The Da Vinci Code(met Dvd Shrink en vervolgens gebrand met Nero 6) en dat is zonder problemen gelukt voor de ganse dvd te branden op een schijfje van 4,7 GB.
in het begin had ik een error met davinci code te rippen met dvd decrypter , dan heb ik het met de dvdfabdecrypter gedaan, dat werkte maar nu
was ik vergeten dat je met dvdshrink ook vob files kunt openen(door te weining slaap) en shrinken :rolleyes: mss zou ik moeten stoppen met world of warcraft te spelen .

Mosquitos
4 November 2006, 14:39
Met DVDFab Platinum kan je instellen hoe groot hij moet worden maar die is wel betalend.
Anders kan je 1st met DVDFabDecrypter en dan met DVDShrink zodat hij op een DVD(4,7Gb) past.

eventure
4 November 2006, 15:55
Ik gebruik altijd DVD shrink, probeer daar eens mee he...
Is gebruiksvriendelijk en werkt zeer goed vind ik...
Ik heb er in ieder geval nog geen problemen mee gehad...

helleke
4 November 2006, 16:09
in het begin had ik een error met davinci code te rippen met dvd decrypter , dan heb ik het met de dvdfabdecrypter gedaan, dat werkte maar nu
was ik vergeten dat je met dvdshrink ook vob files kunt openen(door te weining slaap) en shrinken :rolleyes: mss zou ik moeten stoppen met world of warcraft te spelen .

En is het al gelukt?
Het enige waarmee ge iets van problemen kunt hebben is met één of andere beveiliging die ge kunt vermijden met any dvd of met dvd regions-free,maar anders gaat ge er gemakkelijk een copie kunnen van maken via dvd shrink en vervolgens nero 6.
Veel succes:good:

dannyma
4 November 2006, 18:35
ik heb hem gedownload van het internet en was al geript . lol

cruwero
4 November 2006, 19:11
Je heb hier natuurlijk meerdere programma’s voor zoals je aangeeft DvdFabPlatium ook ik werk hier vaak mee,of wat ook heel goed is CloneDvd2,Of 1click dvd copy pro hier kan je zulke films makkelijk omzetten:
Henk