Volledige versie bekijken : dvd ?



rap
3 November 2006, 17:29
Dear all,

Hier ben ik weder met een vraagje: Ik dit volgend pc gekocht:
-Pentium D Socket 915 2,8 Ghz 2*2Mb Cache 800 FsB
-2 gig Ddr2
-Hd vann 250 Gigz
-Geforce 7300 LE TurboCache 256 MB
- Originele Win Media Centre Edidtion Ndl
- 9 in 1 Kaartlezer
-Dvd brander & Schrijver .
-19 " Tft Scherm


Nu kan ik wel muziekcdtjs beluisteren,kopiëren,opslaan in Win Media Center, filmdvd bekijken enz.
Maar ik vind negerns de mogelijkheid om mijn dvd's te kopiëren. Ik heb wel zoals hierboven vermeld een dvd brander & schrijver maar kan niet kopiëren.
Ben wel een leek maar niet lomp. Je verkoopt toch geen muis zonder de software ervan te installeren. Klinkt voor mij logisch maar toch.
Ik geloof dat ik het software Nero Burning moet aanschaffen of zou het toch op mijn pc staan?

Thanks for the reply

Grtz

rap

Milo
3 November 2006, 17:57
Instaleer volgende Softs

Dvd shrink & Nero

Allebei te vinden in de download sectie ;)

Suc7

nielsvandesype
4 November 2006, 17:34
In principe zou je al een voorgeïnstalleerd brandprogramma moeten vinden op je pc. Indien het een merkpc betreft of dat er in de doos van je dvd-writer een cd-rom met een brandprogramma steekt.

eventure
4 November 2006, 18:08
Er is meestal wel een brandprogramma aanwezig, maar niet voor filmdvd's en dergelijke te kopieren he...
Alleen voor bestanden te branden...

dannyma
4 November 2006, 18:23
dvd decrypter is het tooltje waar je met begint te kopieren daarna zet je het in dvd shrink en daarna back up maken en wegschrijven doet hij met nero omdat hij daar achter vraagt .
ook even zien wat je dvd brander allemaal kan is een nooddzaak b.v dvd+of-r of dvd-rw of dvd+rw voor het wegschrijven van de bestanden .

Nikolas
4 November 2006, 18:28
Om je DVD's te back-uppen gebruik je best volgende software:

AnyDVD dat voortdurend op de achtergrond draait, en DVDShrink om ze te kopieren...
CloneDVD i.c.m. AnyDVD zou het klusje ook wel kunnen klaren.

LET OP: Enkel voor persoonlijke BACKUPS! (content, SABAM/Brein? :evil: )

rap
10 November 2006, 17:28
hey everybody,

DVD Shrink 3.2 en Nero 6 werken perfect.
Milo and de rest thanks for the info.

Grtz
rap

rap
17 January 2007, 12:09
Hey Moderators,

Hier mag ook slotje op.

Thanks

Grtz

rap