Volledige versie bekijken : Sodimm Notebook Memory 512 DDR 333



Derikken
6 November 2006, 10:42
Hallo,
Ik heb sinds augustus een geheugenkaart besteld sodimm notebook memory 512 DDR 333 bij computerparts in Lede.Voor mijn geheugen in mijn laptop uit te breiden naar 1024 mb.Maar na veel te telefoneren ben ik het beu.Het schijnt dat het iets te maken heeft met de leverancier.Die komen maar niet binnen.Is dat normaal dat het zolang duurt?De prijs voor die bestelling is 75 euro.Mijn laptop is een Acer Aspire 3633 WLMI.

rembrandt
6 November 2006, 11:05
Lijkt me niet normaal.
Mijn vraagje heb je al betaald ?
Zo niet dan zijn er toch andere wegen die naar Rome leiden. Als je wilt stuur ik je wel adressen van vertrouwde verkoop punten.
Is dit niet in de reguliere computerwinkels te kopen ?

Derikken
6 November 2006, 11:20
Dank je wel voor de snelle reactie.
Ik heb nog niet betaald voor die kaart.
Maar je mag mij wel een paar adressen doorsturen aub

whoopie
6 November 2006, 11:36
ik vind het wel een beetje vreemd dat computerparts zo handeld, als zij zeggen dat het aan de leverancier ligt, zal dat zo wel zijn.
want ik heb daar nog geen problemen gehad. heb daar een paar maand geleden zoveel onderdelen besteld om 3 pc-kes in mekaar te steken, volgens de verkoper zou het een week geduurd hebben eer al het materiaal er zou zijn.
drie dagen later kreeg ik al telefoon dat alles klaarstond.

Derikken
6 November 2006, 12:09
Mijn vaste pc heb ik daar ook gekocht.En ben daar heel tevreden over.Maar in mijn geval nu in verband met die memorykaart is toch niet meer normaal he.Wie zou daar het geduld voor kunnen opbrengen van zolang te wachten.Het is daarvoor dat ik het op het forum gezet heb.