Volledige versie bekijken : Headset detecteert geen geluid



leon10e
6 November 2006, 15:02
Hallo,

Ik heb een headset gekocht van Logitech en mn pc zegt dat hij geen geluid detecteert. Ik heb de headset op de laptop van een vriend aangesloten, daar deed hij het wel op. Het is een analoge headset.

Ik heb allerlei volumeknoppen zitten verschuiven, niets is meer gedempt, alle stekkertjes zitten op de goede plaats...

Op mijn pc wordt er bij audio apparaten ook niet aangegeven dat er een headset ingeplugd is. Ik kan alleen de hardware van mijn geluidskaart testen, terwijl op andere computers de headset getest kan worden. Dan doet is het op die computer nog niet, maar op de laptop weer wel!! Ligt het misschien aan mijn geluidskaart?

Ik kan bij audio en geluidapparaten nergens mijn headset selecteren om volumes aan te passen ofzo, er staat altijd C-media Wave device (volgens mij mn geluidskaart).

Wie kan mij helpen?

Groetjes van Leontine

leon10e
6 November 2006, 18:28
Oke, ik zal jullie even updaten:

Ik heb de headset nu op één computer werkende. Het probleem met mijn computer is dus dat ik mijn headset niet kan selecteren in het scherm audio. Mijn geluidskaart blijft daar staan, dat is de enige optie.
Als ik op volume wil klikken, komt de foutmelding: kan sndVol32.exe niet uitvoeren, ga naar software om dit onderdeel te installeren.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn headset kan selecteren bij audio en spraak? Als het goed is, moet ik dan gewoon aan het volume kunnen rommelen en krijg ik die foutmelding niet meer..

Groetjes van Leontine

rembrandt
6 November 2006, 23:26
Ga HIER (http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bnl%3B319095) eens kijken