Volledige versie bekijken : Tips en trucs.



Mimosa
7 November 2006, 17:19
http://www.minatica.be/showthread.php?p=263462#post263462
Op deze forumpost wou ik reageren en een link geven naar tips en trucs voor XP. Maar ik kon niet antwoorden! Krijg melding dat ik niet bevoegd ben of zoiets...:cry:
Mimosa, je hebt geen toestemming voor toegang tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Als je probeert een bericht te posten, heeft de administrator je account mogelijk uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
Ik heb de link dan maar in pm naar de persoon in kwestie gestuurd. Wat zou de oorzaak zijn?

woepi
7 November 2006, 17:21
Bij tips en trucks kun je niet reageren, elk topic is apart ;)

Mimosa
7 November 2006, 17:36
Bij tips en trucks kun je niet reageren, elk topic is apart ;)
Dan had de persoon in kwestie zijn vraag beter daar niet gesteld? :shy: Waar moet ik openlijk in forum de link plaatsen? Ook bij tips en trucs?

Baloeke
7 November 2006, 17:44
Heb het verplaatst naar Windows. Nu kan je reageren Mimosa

Tips en trucs is eigenlijk bedoeld om tips te geven. Antwoorden kan daar helaas niet

Mimosa
7 November 2006, 18:04
Heb het verplaatst naar Windows. Nu kan je reageren Mimosa

Tips en trucs is eigenlijk bedoeld om tips te geven. Antwoorden kan daar helaas niet
Dank je wel, Baloeke. Dat had ik ondertussen al begrepen ;) Vandaar dat ik bleef doorvragen :shy: Met dit als resultaat! Dank om te verplaatsen, Baloeke! :good: :bow: :thx:

Mimosa
7 November 2006, 18:08
Sorry, vergeten zeggen :shy: : Maar hier mag een slotje op! Nogmaals dank Woepi en Baloeke! :bow: