Volledige versie bekijken : er wordt getracht om te hacken .



W1nD0wS 3x P33
7 November 2006, 22:42
Reeds meer dan 6 maanden , heb ik een probleem met mijn online banking .. zoals vanavond wou ik online mijn maandelijkse betalingen uitvoeren . Toen ik wou inloggen ,, kreeg ik het bericht dat ik reeds 3 maal een foutief passwoord heb ingegeven .
resultaat , ik moet telkens naar de bank om nieuwe toegangscodes gaan .
Heb gebeld met de helpdesk , wat blijkt , dat iemand getracht heeft om mijn rekening te hacken .. 2x om 12.06 en , nog eens om 12.07 .. dit waren de tijden . Ik werk van 7.45 tot 16.15 .. dus onmogelijk dat ik op mijn pc ben .
Pc staat af , en ook mijn floppy disk met mijn bank key , is altijd uit de pc verwijderd ..
nu mijn vraag
1. is hoe is het dan nog mogelijk da ze trachten mijn rekening te hacken als er geen disk insteekt in mijn pc en ook als de pc niet eens opstaat .
2. Is er iets aan te doen ?
3. Kan mijn ergens in de pc een soort logbestand opvragen hieromtrent ?

WhiteWolf
8 November 2006, 03:06
klik hier eens op mijn link, mss helpt dit je al een beetje verder ;) suc6 ermee :good:
http://www.minatica.be/showthread.php?t=23274

koekeloe
9 November 2006, 18:41
bestaat er ook zoiets voor mozilla.
klik hier eens op mijn link, mss helpt dit je al een beetje verder ;) suc6 ermee :good:
http://www.minatica.be/showthread.php?t=23274

WhiteWolf
10 November 2006, 01:46
bestaat er ook zoiets voor mozilla.

wat bedoel je koekeloe, kan je even meer uitleg geven aub thx ;) wie weet kunnen er je meer leden helpen :good:

dannyma
10 November 2006, 09:53
en pc waar transactie's met gebeuren zijn altijd intresante doelwitten .
spreek uit ervaring maar toch houden ze met niet weg om iets te kunnen kopen online .
tot nu toe maar 1 keer gelukt maar niet om er iets af te halen maar door te sturen .heb toen bericht gekregen via post om kaart te blokkeren en heb toen een week later nieuwe gekregen .
ben nog voorzichtiger geworden en kijk goed uit waar ik tercht kom en panda tooltje helpt me hier bij .