Volledige versie bekijken : ankermann pc's



Medic
11 November 2006, 11:44
Geacht Forum,


Graag had ik meer info verkregen over " ankermann-pc "
Zowel positieve als negatieve kritiek is welkom!
Zijn er mensen die al pc's hebben aangekocht bij deze firma?
Is deze betrouwbaar?
Hun website: www.ankermann-pc.com (http://www.ankermann-pc.com)

bedankt!
:bow:

Emile.H
11 November 2006, 11:59
ofwel zijn ze super goedkoop of er scheelt daar iets, voor 2 dezelfde systemen kom ik bij forcom 900 en bij ankerman 720 euro uit :wtf::bow:
Maar ze gebruiken soms wel minder goede merken, en het is nogal raar om je systeem samen te stellen, het is niet echt duidelijk

woepi
11 November 2006, 12:27
Moet zeggen, heb er alleen maar positieve ervaringen mee, zowel kwasie levering ( op 4 dagen had ik hem) als 't matriaal. ;) En had nog nooit zo een goede afwerking gezien in de case, alle kabels waren optimaal verankert en zorgen zo voor betere verluchting. Heb er zelf van bijgeleerd.

Medic
11 November 2006, 12:34
dan ben ik toch gerustgesteld!
bedankt!

Emile.H
11 November 2006, 13:14
Is het normaal dat die prijzen zo goed liggen ??
Want die zijn precies wel heel goedkoop he , ik kom heel wat minder uit dan bij forcom, alleen kan ik er niet zo goed aan uit

Medic
11 November 2006, 13:23
normaal?
Ik denk van wel,het is zo te zien toch een groot bedrijf en alleen zo'n groothandel kan die prijzen drukken dacht ik!

Emile.H
11 November 2006, 13:34
nog iets, als je zo'n pc koopt en configureerd vanuit de duitse sectie of de belgische, is die duitse dan goedkoper ?

Medic
11 November 2006, 13:35
hoe bedoel je juist met "sectie"?

Nikolas
11 November 2006, 13:41
Moet zeggen, heb er alleen maar positieve ervaringen mee, zowel kwasie levering ( op 4 dagen had ik hem) als 't matriaal. ;) En had nog nooit zo een goede afwerking gezien in de case, alle kabels waren optimaal verankert en zorgen zo voor betere verluchting. Heb er zelf van bijgeleerd.

Gij krijgt een percentje zeker als ge reclame maakt :lol: ;)
Nee, ik ga toch eens naar die webshop gaan kijken...

Emile.H
11 November 2006, 13:43
Ik ken mensen die zeggen dat een pc goedkoper is in Duitsland (dat klopt ook wel)
maar als je nu de site ingeeft met .com dan moet je je land kiezen als je duitsland neemt, is die dan goedkoper denk je ?? :p

Medic
11 November 2006, 13:47
neen zeker niet,prijzen zijn voor alle landen hetzelfde! de btw ligt in duitsland 5% lager dan hier in belgie.
En, neen NIKOLAS,ik krijg daar geen percentje omdat ik er nog nooit iets gekocht heb,maar ik ben dat wel van plan!

Emile.H
11 November 2006, 13:49
ik ook, maar die btw maakt mij nix uit, daar moet ik al geen rekening mee houden :p

Nikolas
11 November 2006, 14:36
neen zeker niet,prijzen zijn voor alle landen hetzelfde! de btw ligt in duitsland 5% lager dan hier in belgie.
En, neen NIKOLAS,ik krijg daar geen percentje omdat ik er nog nooit iets gekocht heb,maar ik ben dat wel van plan!

Da was naar woepi gericht ;)