Volledige versie bekijken : Toetsenbord en muis weg? of toch niet?



boulle
12 November 2006, 20:03
Hallo allemaal. Even een vraagje ivm muis en toetsenbord..
Ik heb mij onlangs een nieuwe muis en toetsenbord aangeschaft. Ik sluit dat aan op de pc, installeer de software, en alles werkt.
Maar volgens de pc hangt het vorige toetsenbord en muis er ook nog aan?
Ik heb een hp pavillion. (of maakt het niets uit dat het oude toetsenbord nog als 'aanwezig' word beschouwd?).
Laat maar iets weten ok?
Groetjes!!!!

gotenks
12 November 2006, 20:06
Heb je bij je vorige toetsenbord en muis ook software geïnstalleerd? Zoja, verwijder dan eens die software.

eventure
12 November 2006, 21:01
Zolang er geen conflicten zijn kan het toch geen kwaad dat je andere muis en toetsenbord nog gevonden worden :p?

rembrandt
12 November 2006, 21:32
Maar waarom zou je het in het systeem laten staan, als je software niet meer functioneel is gewoon verwijderen.;)

boulle
14 November 2006, 19:44
Awel, er is geen software bij gemoeid geweest toen ik de pc kocht. Dat stond er allemaal al op. En in het configuratiescherm is er al helemaal niets over te vinden. Maar ik vind, als het er niet meer opstaat, of gebruikt word, mag het eraf. Alleen vind ik het niet....
Groetjes!!!

cruwero
14 November 2006, 20:09
Kijk eens in apparaatbeheer mischien kan je het daar verwijderen:
Henk

nielsvandesype
14 November 2006, 20:45
Om gemakkelijk naar apparaatbeheer te gaan moet je gewoon bij (start) uitvoeren devmgmt.msc intypen op enter drukken. Open dan het plusteken voor toetstenborden druk nu met je rechtermuisknop op het icoon en kies voor installatie ongedaan maken. Herstart je pc en installeer nu de drivers die je bij je nieuwe toetsenbord gekregen hebt.