Volledige versie bekijken : E-trust op medion uitschakelen??



Erwtje69
13 November 2006, 00:36
goedenavond allemaal,

een vriend van mij heeft een medion desktop pc waarop windows xp -home draait en ondervindt al geruime tijd problemen met een continu knipperend en verschijnend zandlopertje.
Men maakt daar gebruik van de originele draadloze medion ontvanger ,muis en toetsenbord.
Na het stuurprogramma er even van verwijderd te hebben is het nu nog enkel op de website van msn alwaar ze hun maitjes gaan ophalen dat dit probleem zich nog voordoet.
Ik verdenk e-trust er dan ook van dat deze op de achtergrond aan het scannen is of updates binnenhaald ,ook al omdat we er al eens een ps2-muis hebben op aangesloten(ééntje met kabel dus).
Ik zou dan ook even e-trust willen tijdelijk uitschakelen of volledig verwijderen.
Maar ik vindt nergens een snelkoppeling of een verwijzing in de progammalijst terug over e-trust.,ook niet in de systray???
ik wil deze toch op ziijn minst even tijdelijk kunnen uitschakelen,maar waar en hoe doe je dat met een medion??

mvg.Erwtje69

Krikkie
13 November 2006, 17:27
Ik heb mijne E-Trust eraf gezwierd door hem niet meer te laten opstarten ( start -> uitvoeren -> msconfig -> opstarten en daar alles afvinken van E-Trust, dan is hij uitgeschakeld), voor hem verder te verwijderen heb ik mijn register opgekuist, alles verwijderd van E-Trust alsook op mijn harde schijf.
Het best doe je dit in veilige modus en als je geen ervaring hebt met het verwijderen van items uit je register vraag je best bijstand van een ervaarn persoon, kwestie van niet in de problemen te komen of er ook weer uit te raken natuurlijk.

Groetjes Krikkie