Volledige versie bekijken : xp installeren



jack
13 November 2006, 01:34
Sorry moderators dat ik hier mijn vraag wil stellen maar in de topic van Compuchrisje kan niet meer gereageerd worden maar ik zit wel met een echt installatie probleem.
Mag ik even ?
Ik wou Xp installeren en heb de opeenvolgende bewerkingen strikt nageleefd zoals beschreven in de topic.
Op het moment dat Xp wordt geinstalleerd krijg ik ontelbare files die niet gevonden worden en ook niet kunnen gecoopieerd worden tot ik uiteindelijk de procedure moet aflassen.
Alles is netjes geformateerd en heb gekozen voor installatie op de volle schijf ( 6Gb)
Hoe kan ik dit euvel verhelpen of is dit een gevolg van technisch mankement?
Sorry voor het ongemak
jack

serna
13 November 2006, 03:17
Is je CD nog wel OK?

Is je windows CD nog wel OK?
Ik zou die toch eens goed reinigen als die een tijdje ligt.

jack
13 November 2006, 14:00
Zou ik deze CD kunnen testen op mijn 2° PC waarop Xp staat want deze werkt goed.Kan U mij een testtip geven?

g_man
13 November 2006, 15:29
Zou ik deze CD kunnen testen op mijn 2° PC waarop Xp staat want deze werkt goed.Kan U mij een testtip geven?

Probeer de cd eens te kopieren...of er een image van te maken...dan weet je of de cd goed leesbaar is. Dat is dan toch al 1 optie uitgesloten.

cruwero
13 November 2006, 16:23
Probeer de cd eens te kopieren...of er een image van te maken...dan weet je of de cd goed leesbaar is. Dat is dan toch al 1 optie uitgesloten.
Dit lijkt mij ook de enige oplossing:
Henk

gabriel
14 November 2006, 19:35
hey
als je vermoed dat het zou aan de cd liggen kan je altijd even een trukje proberen om deze opnieuw (? ) leesbaar te maken
neem wat tandpasta ( enkel niet gekleurde !!! ) wrijf die met een zeer zachte doek van het midden naar buiten
spoel de cd af met wat licht lauw water ... met wat geluk kan de cd opnieuw gelezen worden

Kokki
14 November 2006, 19:44
Is er niemand in de buurt waar je een xp-cd kan lenen? Zelfs een minder legale copie is goed, zolang je je eigen key maar gebruikt. :)

compuchrisje
14 November 2006, 22:23
'k Heb een vraagje, je zegt installatie op de volledige schijf 6 gigabyte, klopt dat? Als dat zo is, zit je wel in de knoei, want met service pack 2 erbij zal er geen plaats meer over zijn, zoniet tekort zelfs. Misschien is dàt wel de oorzaak van de hapering?

jack
15 November 2006, 09:19
Chrisje
Je bent een snugger baasje ? of vrouwtje ?
Nooit aangedacht dat dit de grove fout was.
Veeeelen DANK hoor
Groeten
jack