Volledige versie bekijken : nero 7 probleem



Timon22
14 November 2006, 13:39
ik wil een image op een dvd zetten met de demo van nero 7 maar als ik op branden duw, dan vraagt hij om op te slaan en ik weet dat dat niet normaal is.

weet iemand wat ik moet doen??

cruwero
14 November 2006, 13:48
Hoe wil je die branden dan?
Met welke optie
Henk

PeterN
14 November 2006, 14:12
Als hij 'opslaan' vraagt, is het een teken dat uw brander niet als doelstation staat, maar uw harddisk. Je zal dan zien staan 'imagerecorder'.
Als je met de trial versie van nero 7 kan branden op een dvd, weet ik niet. Mss dat ze dat hebben beveiligd?

Timon22
14 November 2006, 14:42
ok het is gelukt om dat mdf bestand op cd te zetten, maar ik wil nu eens kijken of de cd werkt. hoe moet ik tewerk gaan?
ik heb al een virtuele schijf gemaakt enal maar ik wil nu alles verwijderen van dat spel en met mijn cd het spel gewoon opnieuw installeren.
kan ik dat doen?

cruwero
14 November 2006, 15:10
JA als jij het gebrand heb kan jij je virtual schijf leegmaken(verwijderen)
Henk

Timon22
14 November 2006, 15:14
en mag ik dat spel eens deinstalleren en herinstalleren?
kheb het op cd gezet en kheb die mdf gebrand met nero. maar hoe moet ik dat dan afspelen??

ghost
14 November 2006, 21:33
en mag ik dat spel eens deinstalleren en herinstalleren?
kheb het op cd gezet en kheb die mdf gebrand met nero. maar hoe moet ik dat dan afspelen??

Hoe je hebt die gebrand met nero , mdf kunt je niet branden met nero dat brand je met alcohol 120%:eek:

cruwero
14 November 2006, 21:54
mdf kunt je niet branden met nero dat brand je met alcohol
Ja inderdaad dit begrijp ik ook niet.
Misschien kan je dit effe uitleggen:
Henk

Smokey
14 November 2006, 22:27
als je een image bestand niet kan branden kan je het altijd uitpakken met isobuster en dan branden dvd-data-audio-...


Mzzl

dannyma
15 November 2006, 09:22
ooit al is gehoord van dvd decrypter zoek het maar is op .
je zal zien het leven wordt en pak gemakkelijker .