Volledige versie bekijken : Limewire



swaxmot
14 November 2006, 18:01
'k heb een probleemke met Limewire...
ik kan het opstarten en ik kan naar dingen zoeken enz. maar als ik dubbel klik op een liedje ofzo dan doet hij niks!
hoe kan ik dit oplossen?:wall:

Clioke16V
14 November 2006, 18:05
Heb je een downloadmap vernoemd. Als LimeWire niet weet naar welke map hij moet downloaden....

Kijk ook dat je dingen download waar bv. 85 gebruikers voorstaat.

Eeen download die niemand anders aan het downloaden is, kan wel eens verschrikkelijk lang duren.

cruwero
14 November 2006, 18:05
En rechts klikken downloaden?
Henk

nielsvandesype
14 November 2006, 20:52
Normaal worden al je liedjes bewaard in de map shared. Je hebt toch wel eerst voor downloaden gekozen. (rechtsklikken en dan voor downloaden kiezen) Anders is het normaal dat limewire niets doet. Je kan enkel maar een preview horen wanneer je bestand al een aantal % gevorderd is.

zariash
14 November 2006, 20:56
omdat dit beveilgd is en je geen gelige licetie hebt van dat liedje of herriner je niet wat je hebt ingetikt de eerste keer dat je limewire opstart dan vraagt hij dit.
grtjs

Smokey
14 November 2006, 22:32
'k heb een probleemke met Limewire...
ik kan het opstarten en ik kan naar dingen zoeken enz. maar als ik dubbel klik op een liedje ofzo dan doet hij niks!
hoe kan ik dit oplossen?:wall:

dubbelklik voor te downloaden toch ;)

eerst downloaden dan luisteren :) :bow:

MartijnVDD
14 January 2007, 15:54
heb hetzelfde probleem. rechtermuisknop + download en hij doet niks. heb een map gekozen om het liedje er in te zetten maar download gewoon niet... vervelend want het schijnt dat limewire goed is...

parasiet
23 January 2007, 06:48
goed opletten terwijl je installeert er wordt gevraagd i.v.b met copy rechtof je ook stuf wil dowloaden waar licenties of zo opzit ook aanvinken onthoudt
mijn antwoord ,dus opnieuw installeren opletten of je ook limewire wilt of niet wilt je harde schijven onderzoeken beslissing is aan u daar om trent
meeste programs kies ik nooit automatische installatie ,kies altijd aangepast of advanced omdat ik graag weet wat ze allemaal installeren en dan vraag de installer..meer aan de gebruiker voor toestemming heb je ook dan niet verrassingen......
handleiding limewere:
http://www.limewire-info.nl/limewire_handleiding.php
vriendelijke groeten
parasiet
in dienst van zijn medemens en graag gedaan