Volledige versie bekijken : toetsenbord laptop



wolfskin
15 November 2006, 22:47
Hey,

Een vraagje, ik heb problemen met het toetsenbord van de laptop van mijn dochtertje, de pijltjes (links en rechts ) doen het niet meer, kan daar iets aan gedaan worden, of is het gewoon pech hebben?

Hopelijk weten jullie iets.

Alvast bedankt


Wolfskin

rembrandt
16 November 2006, 01:34
Het zou pech kunnen zijn maar probeer dit eerst


systeemherstel
Ga gewoon naar start -> alle programma's -> bureau accessoires -> systeemwerkset -> systeemherstel

En kijk eens in het configuratiescherm bij toetsenbord- instellingen

wolfskin
16 November 2006, 18:07
Hey rembrandt,

Heb net systeemherstel gedaan, helaas zonder resultaat.
Naar wat moet ik gaan zoeken bij die 'toetsenbord instellingen', heb eens gekeken maar vind eigelijk niets.

Greetz en alvast bedankt!!

Wolfskin

rembrandt
17 November 2006, 10:28
Heb je misschien een ander toetsenbord plug die eens er in en kijk of het probleem blijft

eventure
18 November 2006, 21:25
Zitten ze precies losser dan andere toetsen ofzo? Je dochtertje heeft er toch niet te hard op geduwd ofzo?
Wat voor een laptop is het?

mvg
Robbe

wolfskin
18 November 2006, 23:21
Hey,

Heb net een ander toetsenbord er op aangesloten, en deze werkt perfect, het ligt dus aan het toetsenbord van de laptop zelf.

Het is de eerste keer dat mijn dochtertje er op speelt, dus veronderstel ik dat ze er nog niet te hard heeft opgeduwd, allé dat hoop ik toch)., en de toetsen zitten ook niet losser als de andere toetsen

Het is een Compaq Armada 500., een simpel laptop(ke) maar toch genoeg voor haar.

eventure
18 November 2006, 23:25
Volgens mij is het toetsenbordje dan stuk...
Vraag eens aan je dochtertje of ze iets gedaan heeft...

mvg
Robbe

wolfskin
18 November 2006, 23:31
Heb ik gevraagd, en dan krijg ik van die onschuldige oogjes die zeggen dat ze echt niets heeft gedaan, tja kinderen hé, wat moet ik daar op zeggen.

Enfin, ik denk ook dat het stuk is, iemand een idee waar ik zo'n toesenbordje nog kan vinden?


Greetz

eventure
18 November 2006, 23:36
Je kan eens kijken op een tweedehandssite, maar dan zal je het volledige systeem moeten kopen vrees ik. Is al oud he dus ik denk niet dat je het nog in een gewone winkel vind.

wolfskin
19 November 2006, 00:03
OK, dacht ik ook al, alvast bedankt voor de uitleg.

Hier mag een slotje op!!

Greetz

Wolfskin

eventure
19 November 2006, 12:35
Nog ff een ideetje voor hij op slot gaat.
Vijs de laptop misschien eens open en kijk eens naar het toetsenbord of er niks loszit of geplooid is ofzo?

mvg
Robbe

rembrandt
19 November 2006, 13:05
Wolfskin
Die onschuldige oogjes van je dochter waren oprecht denk ik het zal puur toeval zijn toen ze ermee bezig was dat het toetsenbord ging hemelen.
:good:

wolfskin
19 November 2006, 21:03
Hey gasten, het zal zo wel zijn denk ik, als zij he zegt, zal het zo wel zijn hé....

Eventure, heb net het toesenbord eens opengevezen, en zie er niet direct iets aan, ken er eigelijk te weinig van om iets te zien denk ik.

We zullen aan Sinterklaas vragen of hij er nog 1 heeft liggen voor haar Compaq Armadake, wie weet.....

Alvast bedankt allemaal......

wolfskin
20 November 2006, 17:30
effe meedelen dat het toesenbord ondertussen weer werkt, heb eens de kabeltjes losgedaan en de aansluitingen proper gemaakt, en het toesenbord werkt weer zoals voorheen.

Eventure en Rembrandt thanks voor de geboden hulp!!!!!!!!

Greetz

Wolfskin

rembrandt
20 November 2006, 18:43
Wat is er nog mooier dan zelf het probleem te kunnen verhelpen:good: