Volledige versie bekijken : help is dit normaal of zie ik spoken



ziezo
15 November 2006, 23:10
:help: :bow: ik ben nieuw en ken er ni veel van zenne

is het normaal dat bij mijn Netwerk verbindingen er twee staan :shy:
* 1394-verbinding - netwerkkaart
* Lan verbinding

ik heb een ansluiting bij telenet modem ene PC in huis , géén laptop of draadloze verbinding

de laatste tijd doet mijne pc raar, hij opend programmas zonder dat ik eraan kom , mappen verdwijnen en hij doet soms erg traag.

mijne naaste buurman die pc freak is zegt dat dit normaal is :cool: !!
hij heeft mij al meermaals ter hulp gekomen als ik problemen heb !
(hij repareerd pc en dat is zijn werk...)
hij heeft mijne pc daarstraks nogeens nagezien en alles zou ok zijn zegt HIJ http://www.minatica.be/images/icons/icon6.gif

ik weet dat (sommige) mensen met kwade bedoelingen , ( véél) intresse
zouden hebben wat ik zoal schrijf enz.

mijn achterdeur staat ook altijd ( in de zomer open ) als ik weg ben dus this vrij simpel voor iedereen die da weet binnen te wippen en iets te installeren.:evil:

of zie ik spoken !:eek:

mijn windows firwall staat ook telkens uitgeschakeld als ik mijn pc terug opstart,zelfs als ikeen vink zet aan *géén uitzonderlingen,

ik heb voor alle zekerheid die netwerkkaart verbinding maar uitgeschakeld, of heeft dat te maken met mijne firwall ? :shy:

indien iemand met kwade bedoelingen zoiets heeft geinstalleert, kan ik dat zien , of staat zoiets standaart in een pc ,

please hou er rekening mee dat ik er ni veel van ken :shy:

:thx: :thx:

compuchrisje
15 November 2006, 23:18
1394-verbinding is standaard, dient voor je firewire verbinding, best niet verwijderen dus. Die andere is gewoon... je breedband-internetverbinding.

Yelleken
16 November 2006, 00:30
Je moet anders eens een hijack this log plaatsen hier op het forum.
Hier (http://www.minatica.be/showthread.php?t=37) lees je hoe het in zn werk gaat.
De experts van dit forum zullen dan eens kijken wat ze kunnen doen he ;)

Het fit dat er programmas vanzelf opengaan en sluiten wijst volgens mij op een fikse buikgriep in de computer.
Maar plaats een hjtlogje zoals ikal zei en dan gaan ze hier je pc wel genezen ;)