Volledige versie bekijken : Probleem grafische kaart nfs carbon



Mattig0l
18 November 2006, 13:24
Nfs carbon kan ik niet spelen na dat ik het geinstalleerd heb. Volgens een vriend is het een probleem met mijn grafische kaart.
Ik zal mijn laptop even specifieren: een Dell640m, 1,83Ghz, 1024MB RAM, grafische kaart: Mobile Intel 945M Express chipset family

Indien dit niet voldoende is, kan ik dan een beter grafische kaart aanschaffen voor mijn laptop? En welke valt dan aan te raden?

Bedankt

nielsvandesype
18 November 2006, 15:39
Dat is eigenlijk zelfs geen echte 3d-kaart. Maar een onboardkaart die niet alle hardwarecapaciteiten bevat dan aparte 3d-kaarten. Het probleem bij laptops is dat je niet zo gemakkelijk onderdelen kan vervangen. Het wordt soms moeilijk om er zelf te vinden. Er moet dan zowiezo een slot vrij zijn bij je laptop anders mag je het vergeten. Het beste is dat je eens gaat kijken op de dellwebsite : http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=be&l=nl&s=gen

Mattig0l
18 November 2006, 15:53
bedankt voor de reply. Ik heb op de site van dell gekeken, en ik vrees dat ik geen grafische kaart ga kunnen bijplaatsen in mijn laptop. Er bestaat toevallig niks zoals een externe grafische kaart ofzo? :p
Op mijn PC thuis heb ik als grafische kaart: Intel 82845G/GL/GE/PE/GV Graphics Controller. Valt daar iets me aan te vangen om NFSCarbon te kunnen spelen?

coopman
19 November 2006, 00:44
wees zeker dat je de nieuwste drivers voor je grafische kaart geinstalleerd hebt
bij mij gebuur ging het daarddor niet

carl
21 November 2006, 20:24
Een externe grafische kaart bestaat niet omdat deze het allereerste onderdeel is dat opstart, nog voor de bios en externe apparaten worden pas later aangesproken