Volledige versie bekijken : CCleaner



kloek
18 November 2006, 14:36
Dit is een programma voior windows bestanden op te ruimen en register instellingen, de meeste hebben dit programma op hun pc staan omdat het zeer vertrouwlijk is.

Alleen wil ik weten wat ik bij cleaner instellingen onder windows wat ik nog meer mag aanduiden bij geavanceerd, nu staat daar niets aangeduid!

Van de andere instellingen was alles aangeduid bij de standaard installatie

Zoals wachtwoorden en web instelling laat ik toch steeds opruimen.

Wie weet verder raad, wat ik bij geavanceerd extra meer mag aanduiden. :)

Jelle
18 November 2006, 15:15
Best ruim je daar niet zomaar alles op, het heeft allemaal een reden waarom het standaard staat uitgevinkt ;)
Deze vragen normaalgezien ook amper ruimte en hebben dus ook amper invloed op de snelheid van je systeem.

Bv. "Menuvolgorde cache" houdt bij in welke volgorde de start menu items staan. Gigantisch veel ruimte vraagt dat niet en als dat verandert moet je weer gaan zoeken waar dat ene programma weer in de lijst staat.
Of bv. de meestgebruikte applicaties, het bijhouden van die enkele applicaties vraag echt twee keer niets van je systeem.

Verouderde voorkeurs-bestanden opkuisen dan versnelt je pc zeker niet, het vertraagt je pc juist (cache om het opstarten van je pc te versnellen, die wis je dan en dus is Windows weer wat langer zoet daarmee).

Enz. Best afblijven dus :)

kloek
18 November 2006, 18:12
Bedankt voor de informatie