Volledige versie bekijken : laptop in Alid vanaf 22/11



bleumoon
19 November 2006, 19:39
hoi iedereen,

een vraagje ik wil een laptop kopen voor men dochters
wat vinden jullie van de laptop die wordt verkocht in Aldi vanaf 22/11?
met volgende eigenschappen

Intel® Core™ Solo T1300 1.66GHz
667 MHz FSB
2 MB L2 Cache
15,4" extra groot widescreen scherm op bioscoopformaat!
InteI® Graphics Media Accelerator 950 / PCI-Express technologie met tot 128 MB shared memory
DVB-T: mobiele televisie met mobiele videorecorder
80 GB harde schijf
1024 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen
8x multi-standaard DVD-/CD-brander met ondersteuning voor DVD RAM en dual layer, beschrijft dual layer (tot 8,54 GB) en single layer DVD's (4,7 GB)
Intel® PRO/WIRELESS 3945 Wireless LAN 802.11a/b/g
Fast Ethernet on Board, 10/100 Mbit/s.
V.90 modem incl. modemaansluitkabel
6-kanaals audio-uit (analoog + S/P-DIF)
2 luidsprekers
4 in 1 multikaartlezer (SD/MMC/MS & MS Pro)
Lange gebruiksduur van de accu
Incl. multifunctioneel touchpad, afstandsbediening, tv tuner, telescoopantenne, USB scroll muis, externe adapter, Li-lon accu en draagtas.Aansluitingen:
3 x USB 2.0, 1 x VGA out, 1 x TV out, 1 x FireWire IEEE 1394, 1 x netwerk (RJ45), 1x PCI Express Card Slot 54, 1 x modem (RJ11), *1x microfoon, *1 x line in, *1 x line out, *6-kanaals audio out (analoog + S/P-DIF)


Software: (OEM versies voorgeïnstalleerd op CD/DVD)

windows xp home
Licentievrije upgrade naar Windows® Vista™ Home Premium
Works8
Nero Burning ROM 7 Essentials

MEDION Home Cinema enhanced
PowerDVD 7
PowerDirector 5SE
PowerProducer 3
MediaShow 3SE
Essentials: branden en kopiëren van CD's en DVD's zonder kopieerbescherming **, eenvoudig bewerken en creëren van VCD's, S-VCD's, DVD's en diashows**
Bullguard Internet Security Pakket (incl. 90 dagen update via internet – kostenloos, registreren aanbevolen)
System Recovery powered by symantec - www.symantec.com
en dit voor de prijs van 799€

Bedankt voor de reacties
Bleumoon

eventure
19 November 2006, 20:00
Een vriend van me vroeg deze week hetzelfde. Ik heb hem deze laptop afgeraden omdat hij erop wil gamen. Lichte games zoals de Sims zal hij wel aankunnen, zwaardere games niet meer. Maar als het voor je dochters is vermoed ik niet echt dat het voor te gamen is maar eerder Schoolwerk, internet en Msn? Daar volstaat deze laptop dan wel perfect voor.

mvg
Robbe