Volledige versie bekijken : windows 2000 probleem



polmcfree
19 November 2006, 19:49
Ik heb een tweede hands Pc gekocht voor in mijn garage de werk plaats handboeken in op te slaan,hij werkte perfect totdat ik NORTON GoBack verwijderde, de PC wilde niet meer opstarten, dus de CD van windows erin en daarop opgestart dit werkte ,nu werkt hij weer maar ik ben mijn office2000 kwijt daar zit words in en deze heb ik nodig om mijn boeken in te zetten en excel ben ik ook kwijt. weet iemand hoe je aan een installatie cd of downlaod kan komen daarvan of een ander oplossing, heb geen backup,daar er nog niets op de PC stond en norton heb ik verwijderdt omdat ik een echte virusscanner wilde plaatsen

polmcfree
19 November 2006, 21:48
Het is niet de bedoeling een ilegale kopie vast te krijgen maar ik weet niet waar ik het vandaan moet halen ook op de site van microsoft zijn alleen maar update's te krijgen(kopen) geen installatie progammas te vinden

Jule
19 November 2006, 22:39
Of je kan proberen een systeemherstel uit te voeren, maar dan heb je Norton Goback terug staan, als het al lukt. Een andere mogelijkheid is open office installeren. Tenzij iemand hier jou een installatie cd met daarop office 2000 wil verkopen??? De link naar open office : http://nl.openoffice.org/downloaden.html

polmcfree
20 November 2006, 23:20
Het is opgelost met een restoratie program te laten zoeken en het stond er nog allemaal op en dus alles weer terug geplaatst