Volledige versie bekijken : forumvraagske



Milo
20 November 2006, 13:08
Hoi ,

Ik zit met een onoplosbaar vraagske .

Er is een persoon die op een forum volgende vraag stelt :

hij zou graag posten plaatsen met een bepaalde link in ... MAAR de link mag pas zichtbaar zijn nadat een persoon hierop heeft een reply gedaan , dit om in dat forum een beetje meer leven alsook berichten te hebben en geen bezoekers die enkel de info gaan lezen en de poster niet danken hiervoor .

Het forum is op Php gebaseerd .

Icemar
20 November 2006, 13:38
is het een phpbb forum ??
dan is er de hide mod (is ook beschikbaar voor andere type forums)

zodiac
20 November 2006, 21:04
de persoon moet dan eerst iets posten (bv. bedankt voor die link) en dan pas kan hij klikken op de link, zonder dat hij weet waar het over gaat?

Milo
21 November 2006, 08:53
de persoon moet dan eerst iets posten (bv. bedankt voor die link) en dan pas kan hij klikken op de link, zonder dat hij weet waar het over gaat?

Yep Yep ;)

Spoorzoeker
21 November 2006, 09:05
Is dit nu zo'n open deur vraag ?. :eek:

Pjj
21 November 2006, 18:46
Wat je kan doen is de link er niet inzetten en als iemand in dat topic post je de link hem per PM stuurt?

zodiac
21 November 2006, 20:07
een andere oplossing:
de persoon typt een reactie, klikt op reageren en wordt dan naar de pagina (de link) gestuurd

Milo
22 November 2006, 17:59
Wat je kan doen is de link er niet inzetten en als iemand in dat topic post je de link hem per PM stuurt?

Pmm is voor meeste users te omslachtig .
En hide functie aanzetten , kan dit een beete worden uitgelegd , ik moet dit kunnen verwoorden aan een beginneling en heb hierzelf nie véél kaas van gegeten :s ( ne mens kan ook nie alles é )

Icemar
22 November 2006, 18:24
als het een phpbb forum is moet je hack 707 zoeken en in je files edditen

zodiac
22 November 2006, 18:33
<script type="text/javascript">
<!--
function toggle_visibility(id) {
var e = document.getElementById(id);
if(e.style.display == 'none')
e.style.display = 'block';
else
e.style.display = 'none';
}
//-->
</script>

<a href="#" style="display:block; " onclick="toggle_visibility('map2'); " onfocus="this.blur()">toon de link</a>

<div id="map2">
hier plaats je de link die verborgen is
</div>ik heb dit ergens op mn pc gevonden, misschien ben je hier iets mee

2B's
22 November 2006, 19:48
Ik heb dit al eerder gezien op een forum zoals dat van FTD. Daar posten ze iets maar de nzb link en de naam van de post zelf verschijnt maar nadat je een bedankje of reply hebt gedaan. Misschien daar aan de webmaster eens vragen hoe die dat flikken?

Kapstertje
23 November 2006, 00:29
Als het forum het toelaat is het dan je link