Volledige versie bekijken : HELP!Geluidskaart



ajaxloverr
20 November 2006, 19:57
Help mijn geluidskaart doet het sinds kort niet meerr!
Ik heb mijn pc laatst helemaal leeggehaald toen deed mijn geluidskaart het nog.
toen kon ik zo snel ff niet de cd met drivers vinden , dus ik download een
nieuwe driver van VIAArena deed het een aantal keer goed later deed hij het eventjes maar sloeg uit (moest dempen eerst uit en aanvinken) toen speelde hij in een keer heel snel af (veel kilobytes per sec.) dus ik verwijder die driver (want ik had inmiddels de cd weer gevonden..) nu herkent windows mijn geluidskaart niet meer!! ik heb in de bios al hem es een keer aan en uit gezet.. hielp ook niet....en de driver zegt nu:geen compitable hardware gevonden!! ik weet het niet meer hoor!!

HELP!!:wall::wall:

ajaxloverr
21 November 2006, 18:07
Wie kan mij helpen?

Peter.B
21 November 2006, 18:24
ik zou eens proberen een systeemherstel te doen tot voor de installatie van de nieuwe driver en dan de driver van uwe cd proberen.de programma's die je tussen die periode geinstalleerd heb zijn natuurlijk weg.

ajaxloverr
21 November 2006, 20:16
helaas kan dat nu niet staat te veel nieuw op

kir2
21 November 2006, 20:28
heb dit ook eens voorgehad
ik heb dan mijn geluidskaart uit mijn slot genomen en pc terug opgestart na dat mijn pc terug opgestart was heb ik hem terug afgelegd en de geluidskaart er terug in gestoken
kreeg dan de vermelding nieuwe hardware gevonden en instaleerde hem dan via mijn cd die erbij hoorde en het lukte

ajaxloverr
21 November 2006, 20:47
maar deze zat standaard in het moederbord

ajaxloverr
22 November 2006, 17:46
en ik kan moeilijk het moederbord er uittrekken toch?

kir2
22 November 2006, 17:54
als je al je gegevens wilt houden kun je een interne geluidskaart bijkopen en die oude gewoon laten stikken de prijs van een interne is de dag van vandaag goedkoop hoor en die zijn tenslotte minimum 5.1 soundkaarten

kir2
22 November 2006, 17:58
wat je nog kan doen is je cd van je moederbord terug instaleren en hopen dat hij de verloren drivers instaleerd(normaal gezien wel)

Peter.B
22 November 2006, 20:19
helaas kan dat nu niet staat te veel nieuw op
kun je toch opnieuw installeren.

cruwero
22 November 2006, 20:56
Ga eens naar apparaatbeheer en verwijder alles van je geluidskaart-opstarten drivers installeren van je Mobo en dan zou hij het moeten doen:
Henk

ajaxloverr
26 November 2006, 14:32
Bedankt Jongens! ;)
ik heb het al opgelost zat toch een probleem in de software

maar tog bedankt!