Volledige versie bekijken : divx player



jeronimo
20 November 2006, 21:06
wie kan mij helpen
heb een divx player gekocht (provision)
ik zet een 3a4 tal films op een rw-dvd
maar sommige gaan en sommige niet
is daar een uitleg voor

Clioke16V
21 November 2006, 02:33
Ikzelf heb weinig ervaring met zo een divx speler, heb 1tje gehad en was na 1 week stuk door firmware update, toen heb ik een andere mogen kiezen, ditmaal zonder divx.

Peter.B
21 November 2006, 06:40
onder divx heb je nog eens verschillende versies en waarschijnlijk kan uwe dvd speler er bepaalde niet van lezen.
ik heb dat ook maar de mijne is al een oude (een jaar of 3) en kan de nieuwe niet lezen.de kleuren lopen door elkaar.je kan eens kijken of er firmware is voor uwe speler.maar wel oppassen dat je niet hetzelfde tegenkomt als clioke.

Heezy
22 November 2006, 00:24
Idd, DivX heeft verschillende versies, dus kan zijn dat je speler niet alles ondersteunt. En verwar niet met XviD hé, daar moet ook ondersteuning voor zijn.
Firmware update kan wonderen doen.

Clioke16V
22 November 2006, 00:28
Idd, DivX heeft verschillende versies, dus kan zijn dat je speler niet alles ondersteunt. En verwar niet met XviD hé, daar moet ook ondersteuning voor zijn.
Firmware update kan wonderen doen.

Kan wonderen doen, maar in mijn geval was het zijn dood :D:D:D

Heb alles gedaan wat er op de site vermeld stond, maar het mocht niet baten.

( laat dit u niet afschrikken als je toch wil upgraden van firmware hoor ), als die moest stuk gaan, doe je hem binnen en zeg dat die niks meer deed. ( als hij nog onder garantie zit he )

jeronimo
22 November 2006, 15:02
kan ik met deze meer doen deze staat nu in de lidl

<LI type=square taggedByMe="true">afspeelformaten: DVD, DVD+R/-R, DVD+RW/-RW, VCD, S-VCD, JPEG, MPEG4, DivX <LI type=square taggedByMe="true">audio: CD, CD-R, CD-RW, MP3, WMA en Nero Digital <LI type=square taggedByMe="true">geheugenkaartenlezer 7-in-2 voor: CF1, CF2, SD, MS, MS Pro, MMC en SM, USB 2.0 <LI type=square taggedByMe="true">ondersteunt DivX-versies: o.a. DivX 4.x, DivX 5. en Multichannel DivX (AC3)

Clioke16V
22 November 2006, 15:21
Jeronimo, lees dit eens ff door.

Mensen met ook een divx speler van dat merk.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/995625

En geef ook eens de volledige naam van je toestel. Provision DCE-2500 zoiets dus.

jeronimo
22 November 2006, 19:15
ja hier staat alleen provision 2.0 dvd met mpeg4(divx)

Clioke16V
22 November 2006, 23:54
Dan kan ik niet veel verder zoeken. Sorry.

Heezy
23 November 2006, 00:18
Het beste dat je kan doen, is de volledige productnaam te weten komen en dan reviews opzoeken, of desnoods hem hier ff vermelden. DivX wordt zeker ondersteund (DivX 6 wordt normaal niet door de gewone mensen gebruikt, = betalend). Maar van XviD staat er niets bij. Dit wil niet zeggen hij het niet kan afspelen. Maar wij weten dat ook niet.
Bovendien, als je reviews opzoekt of het hier vraagt, kom je zaken te weten die anders soms lelijk kunnen tegenslagen zoals bv. lelijke ondertiteling, bepaalde niet ondersteunde features zoals bv. Packed Bitstreaming voor XviD bij Philips...