Volledige versie bekijken : Afscheid



Beatje
21 November 2006, 01:22
Bij deze wil ik mededelen dat ik vanaf 21-11-2006
Geen moderator meer zal zijn bij Minatica
Wil de leden en het Minatica team bedanken voor het vertrouwen wat men in mij heeft gehad...
Rede waarom ik stop is dat ik op moment te druk ben...
Soms sta je voor beslissingen die je niet graag neem maar beter wel kan doen...
Graag tot ziens bij Minatica...

PeterN
21 November 2006, 01:46
Spijtig dat je deze keuze maakt maar bedankt voor alle energie,tijd en enthousiasme dat je altijd in de site hebt gestoken. Als iemand de titel erelid verdiend ben jij het.
Ik respecteer wat je voor de site hebt gedaan en wat je hier hebt opgebouwd. Ik hoop dat je al uw vrienden en vriendinnen op de site niet vergeet. Hopelijk tot gauw.

compuchrisje
21 November 2006, 01:52
Vind het verschrikkelijk spijtig, maatje, 'k weet dat het je moeite kost. Afgelopen maanden waren alles behalve makkelijk.
Maar we vinden mekaar nog wel terug hier op 't forum én erbuiten, je bent een fijne vriendin.

Kapstertje
21 November 2006, 02:23
Jammer .
Geen tripjes Belgie meer:cry: :cry: :cry:

Nostradamus
21 November 2006, 02:28
Ik vind het heel spijtig Beaaaaaatje dat je die keuze gemaakt hebt.
Maar ik respecteer natuurlijk je besluit.
Je hebt ons zoveel geleerd in PSP samen met Icemar en je bent ook door iedereen graag gezien.
En had me zo verheugd op de samenwerking.
Ik heb je ook een beetje beter leren kennen en vind je een heel tof iemand.
Hoop ook nog je heel veel te zien op het forum en msn.
Laat ons ook nog wat genieten van je prachtige foto's die je neemt.

Tibo
21 November 2006, 09:32
Veel plezier en succes in het verdere leven....bedankt voor de vele creaties en lessen...tot ziens hier op Minatica

Pilote
21 November 2006, 10:50
Bedankt beaaaaatje voor de vele creaties en de vele inzet op het forum.

Veel suc6 in wat je verder nog zal doen.

Simply
21 November 2006, 11:02
't is indd spijtig! Het is door haar drukke bezigheden, haar tijd die ze spendeert in het NOG meer leren van nieuwe dingen!

Maar ik ga iets (bijna onmogelijks) beloven, ik zorg ervoor dat ze ons team binnenkort terug vervoegd, al moet ik er persoonlijk voor zorgen! Het verlies van Bea in het team, is niet alleen een vriendschappelijk verlies, maar ook een groot talent en goeie grafische juf die we kwijt zijn! Als ik 1 ding verwens, dan is het goeie mensen afgeven, rotte appels of mensen die geen moeite meer doen, tot daaraan toe, maar ... in dit geval ... Wait and see

Voddenman
21 November 2006, 11:07
bedankt voor het vele goeds en hulp

boneless
21 November 2006, 12:03
Bedankt voor alle tips en de goede hulp!

WhiteWolf
21 November 2006, 12:26
Spijtig beaaaaatje, je was een toffe juf die heel veel gaf om de leden die iets wilden bijleren ;) , denk dat het niet alleen met pijn in jouw hart is dat je deze beslissing genomen hebt maar ook met pijn in icemar zijn hart dat hij nu zijn mede meesteres moet verliezen :damn: maar we respekteren natuurlijk jouw keuze ;) , ook ik zal je vreselijk missen als juf bea :cry:, ben dan wel mss niet meer zo veel op Minatica bezig met psp en dergelijke maar dit komt zeker nog wel terug, k'heb zo een beetje mijn reden zoals jullie wel weten :frown:.
Thx voor alles lieverd :good:

ladybird
21 November 2006, 12:32
tot ziens, tot hoors, het gaat je goed....jammer, lieve bea

baronvonkneukel
21 November 2006, 12:42
Bea...................woorden schieten te kort, dikke knuffel.:thx:
@Simply :good::good::good::good::good::good:

Mimosa
21 November 2006, 13:10
Als ik dit alles lees dan kan ik alleen maar huilen! :cry: :cry: :cry:
Maar ja het is een keuze... en keuzes maken doet soms pijn. (Veel pijn) Niet alleen voor hen die ze moeten nemen, maar ook voor hen die met de "gevolgen" ervan moeten leven. Als moeder probeer ik je keuze te begrijpen.
Lieve Beaaaaaatje, door jou heb ik hier een troetelkindje op Minatica (mooie teksten en citaten) Daar ben ik je nog steeds heel erg dankbaar voor!:bow: :bow: :bow: :thx: :thx: :thx:
Ik hoop dat je (voorlopig?) terugtrekken uit je "functie" geen definitief afscheid betekent! Dat we je hier nog mogen ontmoeten op 't forum...
Ook van mij krijg je die dikke knuffel en een zoen! (ook al is het virtueel, ik hoop dat hij deugd doet!)

woepi
21 November 2006, 13:34
Bea, vriendin, bedankt voor de samenwerking, heb veel van je bijgeleerd :good:
Maar vind dit verdomd spijtig, voel me nie lekker nu. :wall::cry::cry::cry:

siegy
21 November 2006, 14:00
Persoonlijk vind ik het echt jammer Beaaaaaatje ,,
ik kende je niet goed maar heb veel van je geleerd !!
maar je gaat de wereld niet uit toch:shy:
en je zal wel weten wat je doet hè ,,,
met deze moeilijke beslissing !!:evil:

veel geluk verder met jouw leven en tot ziens :good:

Mimosa
21 November 2006, 14:16
Ook hier weer de grote vraag: Hoe moet het nu verder? Maar ja... na wat huilen en stillekes laten bezinken zal de toekomst het wel uitwijzen zeker?
Ik wens zowel Beaaaaaatje àls Icemar veel succes verder op hun verdere levensweg en hoop toch nog dikwijls een glimp van hen te kunnen opvangen... hier in 't forum of anders? :shy:

Simply
21 November 2006, 14:18
Ook hier weer de grote vraag: Hoe moet het nu verder? Maar ja... na wat huilen en stillekes laten bezinken zal de toekomst het wel uitwijzen zeker?
Ik wens zowel Beaaaaaatje àls Icemar veel succes verder op hun verdere levensweg en hoop toch nog dikwijls een glimp van hen te kunnen opvangen... hier in 't forum of anders? :shy:

Ik probeer alvast mijn belofte na te komen!!!

sykke
21 November 2006, 14:45
Bedankt voor alles die we bijleerden.Nog veel succes verder en ik zeg nooit vaarwel maar wel tot wederhoren :thx:

Buzze
21 November 2006, 14:51
Jammer dat je deze weg gekozen hebt,we zullen je missen:

thx: :thx: :thx:

Swatje
21 November 2006, 15:27
Ook Swatje vind zoiets spijtig, weggaan is meestal triest ...
MAAR denk eraan :
bomen komen elkaar niet tegen, mensen wel !!!
Verder succes en veeeel geluk

Baloeke
21 November 2006, 16:22
Bea, bedankt voor je inzet als moderator. Ik hoop dat je tussendoor nog eens wat raad geeft aan ons. Jij hebt bergen werk verzet op de site, waarvoor 1000 maal dank.
Hou je goed en tot weerziens.

Milo
21 November 2006, 16:33
Bij deze wil ik mededelen dat ik vanaf 21-11-2006
Geen moderator meer zal zijn bij Minatica
Wil de leden en het Minatica team bedanken voor het vertrouwen wat men in mij heeft gehad...
Rede waarom ik stop is dat ik op moment te druk ben...
Soms sta je voor beslissingen die je niet graag neem maar beter wel kan doen...
Graag tot ziens bij Minatica...


Spijtig , kvond je nog een héle toffe madam .....

Hmmmm ...... Jij Icemar weg , euhm ik had me iets gans anders voorgesteld bij de verandering ....:eek:

g_man
21 November 2006, 17:38
Spijtig dat dit je keuze was Bea...ook voor jou zeker het beste gewenst, 't is niet altijd gemakkelijk hiet voor hen die gedreven worden door ideeen en vernieuwing en verbetering...maar ook hier denk ik dat het niet het eind is...Bea will be back... :) ;)

Mak
21 November 2006, 18:58
Vind het ook spijtig dat bijde hardwerkende mods verdwijnen.
Badankt aan de twee voor al uw inzet.
Zou dit niet mogen vragen maar kan het niet laten, zijn er soms problemen met het nieuwe team van Miatica ??

Peter.B
21 November 2006, 19:05
beaaatje ook bedankt voor de inzet :good:
aan de reacties zien jullie (bea & icemar) dat jullie zeer gewaardeerde moderators waren.
nogmaals bedankt en suc6 :)

compuchrisje
21 November 2006, 19:27
In elk team zijn er al eens wat strubbelingen, met veel mensen samenwerken brengt dat nu éénmaal mee. Maar soms hebben mensen ook privé projecten lopen, die in het nauw kunnen geraken door verplichtingen. Dan mogen die bijkomende verplichtingen niet in de weg komen staan. Toevallig zijn het net de beide mods voor PSP, 't kon net zo goed van een ander forumonderdeel zijn.
Zoals jullie zien blijven zowel Beaaatje als Icemar hier nog op het forum, zijn ze allebei erelid geworden, net als andere mods die hier ooit waren. En privé blijven de contacten ook nog bestaan. Alleen zullen ze niet meer de bendes werk moeten verrichten die ze ervoor deden. Want ik denk dat iedereen een beetje onderschat hoeveel % jullie hier te zien krijgen van wat er achter de schermen gebeurt.
Met de andere teamleden zullen we het werk van Beaaatje en Icemar in ere houden tot zich geschikte kandidaten melden die hen kunnen evenaren. Dus wie PSP volgde, mag gerust nog terugkomen. De wekelijkse polls zullen door mij of Nostra geplaatst worden en hopelijk kunnen we nog voor een uitdaging extra zorgen.
En voor eventuele vragen of problemen, waar wij geen blijf mee kunnen, mogen jullie Beaaatje of Icemar nog altijd aanspreken. Dat hebben ze trouwens beloofd.

speedy
21 November 2006, 19:32
Vind het ook heeeeel spijtig dat je deze keuze maakt maar ik respecteer ze wel. Bedankt voor de vele psp lessen, ik heb bijzonder veel respect voor mensen zoals U die zich kostloos inzetten om andere te helpen. Altijd een vriendelijk woordje en een positieve commentaar op onze werken. We gaan U zeker missen. Bedankt voor alles en nog veel suc6.

Sille
21 November 2006, 19:38
wel spijtig,
je was er altijd voor ons als wij problemen hadden in pps samen de nostra en ook icemar en de andere. We zulle je misse, en we hopen je gauw nog eens te horen

Kokki
21 November 2006, 19:43
Jammer maar helaas.

Veel succes Bea, en hopelijk tot wederziens

Yelleken
21 November 2006, 19:52
Ik lees hier net dat ice ermee stopt en jij ook Beaaaaaatje.
Jamme dit te horen maar zoals ik al zei bij ice je werk en priveleven gaat natuurlijk voor.
We zullen je nog wel zien als gewoon lid hopelijk he

Simply
21 November 2006, 20:18
Ik lees hier net dat ice ermee stopt en jij ook Beaaaaaatje.
Jamme dit te horen maar zoals ik al zei bij ice je werk en priveleven gaat natuurlijk voor.
We zullen je nog wel zien als gewoon lid hopelijk he

(Ex-)Moderators krijgen de rang "Erelid" dit krijgen dus ook Beaaaaatje en Ice!

Mp3Tjoeper
21 November 2006, 20:20
http://img103.imageshack.us/img103/2379/bea1vv5.jpg

Wens je verder veel suc6 in alles wat je doet
en bedankt voor engelen geduld dat je hebt voor ons :bow: :bow: :bow:

Hoop dat dit de laatste mokkerslag is voor dit jaar dat ik verwerken moet :wall:

Silverwing
21 November 2006, 20:33
Bea,ik heb je hulp een paar keer nodig gehad,en toen ik verleden jaar mijn kerst pps plaatste na al je nuttige tips was je vol lof.Zonder jouw deskundige hulp was het nooit zo mooi geworden!
Hoewel ik de laatste tijd ook weinig aan photoshoppen toekom zal ik je zeker missen :sad:
Crea Bea het ga je goed en dat je toch nog de tijd mag vinden om af en toe toch nog een lichtje te laten schijnen hier.

Yelleken
21 November 2006, 20:42
(Ex-)Moderators krijgen de rang "Erelid" dit krijgen dus ook Beaaaaatje en Ice!

zo hoort het ook ;)

novice
21 November 2006, 20:45
beaaaaatje,misschien herinner je mij nog...
ik je zeker wel.het forum verliest een steunpilaar,
maar ik wens je heel veel succes met hetgeen
je verder voor ogen hebt.
zeker nog tot ziens!:good:

Simply
21 November 2006, 20:55
FF verduidelijken:

Zowel ICE als BEA blijven actief op het forum!!!
Ice heeft het TE druk met z'n nieuwe job en kan te weinig tijd vrijmaken om zijn functie als admin waardig te maken, daarom nam hij ZELF ontslag, zelf inzien te weinig tijd te hebben om je functie waardig te zijn is een wijsheid op zich!!! Hij zal dus regelmatig nog als ERELID actief zijn, ietsje minder werk/verantwoordelijkheid en een andere titel, doet geen afbreuk op het lid zelf he
Wat Bea betreft:
Zij heeft op (te) korte tijd enorm veel cursussen gedaan om haar kennis in PSP en WebDevelopment te verfijnen/vervolledigen. Daar ze er nu nog steeds veel tijd insteekt en continue blijft bijscholen is ook haar tijd een beetje beperkter!

Beide zijn altijd goeie collega's geweest, hebben de site ENORM veel bijgebracht en gaan met spijt uit hun/ons hart uit het team! Laat ons duidelijk zijn dat zij ALTIJD terug welkom zijn!

Hopelijk haalt dit ook het idee, dat er Team-problemen zijn binnen Minatica, weg!

coopman
21 November 2006, 21:39
het is zeer jammer dat jullie ons verlaten ..
maar het leven is eenmaal een kwestie van komen en gaan he

Lees voorgaande post van mij eens ;)

ghost
21 November 2006, 21:56
Beaaaatje ik zal u missen malle meid :D
Nog veel succes met alle cursussen die je nog gaat volgen :good:

Mattehh
21 November 2006, 21:59
't ga je goed bea ;)

Heezy
22 November 2006, 00:54
Spijtig Bea. Veel succes en sterkte nog.

Beatje
22 November 2006, 12:09
Allereerst bedankt voor alle lieve en hartelijke reacties...
Vooral ook omdat ik de laatste maanden weinig gedaan heb voor minatica vanwege familieomstandigheden en vanwege dingen die ik graag wilde leren...
Moet zeggen dat ik van de reacties best onder de indruk ben...had dit niet zo verwacht...

Wil toch nog even benadrukken dat ik geen ruzie heb met icemar nog met het minaticateam...
Ik heb van deze mensen alleen maar geleerd en belangrijkste veel plezier met ze gehad...
Wat ga ik dan wel doen de komende tijd...
Deze week nog wat rustig aan doen en me dan stilletjes aan voorbereiden op de kerstdrukte in de kapsalon...
Gelijk na de kerst ga ik voor de school van me kids proberen een website te maken met een forum eraan zodat de kids hun eigen gedeelte hebben..
En hopen dat ze hier wat van leren...
Aangezien ik hier nog een beginner ben om dit te maken heb ik hier wat tijd voor nodig denk zelf tot einde januari...
Daarom vind ik het fijn dat bij me naam hier geen moderator meer staat zou me verplicht blijven voelen om dan toch nog vanalles voor minatica te doen...
Wel blijf ik hier gewoon komen vind veels te leuk hier...;)

Op deze 2 linken kunnen jullie zien waar ik mee bezig ben geweest en nog verder mee bezig ga zijn...

http://www.kapsalonbeatrice.nl/lesson16.html
http://www.kapsalonbeatrice.nl/lovestory1.html

1 is voor een eindopdracht gemaakt voor een cursus webdesign
2 is gemaakt voor een eindopdracht voor een cursus html

Met speciale dank aan kim(kapstertje) waarvan ik fotoos kreeg van haar dochtertje..

Hoop dat er niet meer over ruzie gesproken word nu ;)

siegy
22 November 2006, 12:34
Beaaaaaatje ;
Heel hartelijk dank voor alles en voor deze uitleg , :bow:
sterkte met je lessen en voornemens,(y)
en suc 6 met je mooie site's!:good:

Clioke16V
22 November 2006, 12:34
Echt leuk gemaakt beaaaaaatje, en spijtig dat je stopt met mod. zijn, maar ja iedereen staat op een bepaald punt voor keuzes.

Het ga je zeker nog goed....

Nostradamus
22 November 2006, 13:35
Ik wens je veel succes met alles Beaaaaaatje, maar dat wist je al hé :good: ;)

eventure
22 November 2006, 14:14
Veel succes beaatje, en bedankt voor alles wat jij gedaan hebt!
We zullen je missen!

Koshke
22 November 2006, 14:26
Beaaaaaatje en Icemar, ik lees dit nog maar pas. Ik wens jullie beiden veel succes met jullie drukke bezigheden. Vooral wil ik jullie danken voor alles wat ik van jullie mocht leren. Tot wederhoren hier op het forum.
Misschien was het woord "afscheid" dan toch een beetje verkeerd gekozen, want we zullen je waarschijnlijk nog regelmatig hier tegenkomen.

Hartelijke groetjes,

Kapstertje
22 November 2006, 21:36
Allereerst bedankt voor alle lieve en hartelijke reacties...
Vooral ook omdat ik de laatste maanden weinig gedaan heb voor minatica vanwege familieomstandigheden en vanwege dingen die ik graag wilde leren...
Moet zeggen dat ik van de reacties best onder de indruk ben...had dit niet zo verwacht...

Wil toch nog even benadrukken dat ik geen ruzie heb met icemar nog met het minaticateam...
Ik heb van deze mensen alleen maar geleerd en belangrijkste veel plezier met ze gehad...
Wat ga ik dan wel doen de komende tijd...
Deze week nog wat rustig aan doen en me dan stilletjes aan voorbereiden op de kerstdrukte in de kapsalon...
Gelijk na de kerst ga ik voor de school van me kids proberen een website te maken met een forum eraan zodat de kids hun eigen gedeelte hebben..
En hopen dat ze hier wat van leren...
Aangezien ik hier nog een beginner ben om dit te maken heb ik hier wat tijd voor nodig denk zelf tot einde januari...
Daarom vind ik het fijn dat bij me naam hier geen moderator meer staat zou me verplicht blijven voelen om dan toch nog vanalles voor minatica te doen...
Wel blijf ik hier gewoon komen vind veels te leuk hier...;)

Op deze 2 linken kunnen jullie zien waar ik mee bezig ben geweest en nog verder mee bezig ga zijn...

http://www.kapsalonbeatrice.nl/lesson16.html
http://www.kapsalonbeatrice.nl/lovestory1.html

1 is voor een eindopdracht gemaakt voor een cursus webdesign
2 is gemaakt voor een eindopdracht voor een cursus html

Met speciale dank aan kim(kapstertje) waarvan ik fotoos kreeg van haar dochtertje..

Hoop dat er niet meer over ruzie gesproken word nu ;)
Vooral die les 16.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een schatje hé:p

Emile.H
22 November 2006, 21:41
:cry: Eerst Icemar, nu jij ...
het word hier steeds stiller op Minatica
maar goed wij kunnen jou niet tegenhouden he ;)
Bedankt voor alles hier, en nog veel succes verder :)

Groetjes Emile !!

siegy
22 November 2006, 22:30
Citaat beaaaaaatje,,
Daarom vind ik het fijn dat bij me naam hier geen moderator meer staat zou me verplicht blijven voelen om dan toch nog vanalles voor minatica te doen...
Wel blijf ik hier gewoon komen vind veels te leuk hier...;)
Heel tof Beaaaaaatje;
En dan ook met je welverdiende erelid onder je naam , dus net als Icemar je kan er opterug zien :good:
Tot ziens en
grtjs Siegy

Milo
22 November 2006, 23:55
FF verduidelijken:

Zowel ICE als BEA blijven actief op het forum!!!
Ice heeft het TE druk met z'n nieuwe job en kan te weinig tijd vrijmaken om zijn functie als admin waardig te maken, daarom nam hij ZELF ontslag, zelf inzien te weinig tijd te hebben om je functie waardig te zijn is een wijsheid op zich!!! Hij zal dus regelmatig nog als ERELID actief zijn, ietsje minder werk/verantwoordelijkheid en een andere titel, doet geen afbreuk op het lid zelf he
Wat Bea betreft:
Zij heeft op (te) korte tijd enorm veel cursussen gedaan om haar kennis in PSP en WebDevelopment te verfijnen/vervolledigen. Daar ze er nu nog steeds veel tijd insteekt en continue blijft bijscholen is ook haar tijd een beetje beperkter!

Beide zijn altijd goeie collega's geweest, hebben de site ENORM veel bijgebracht en gaan met spijt uit hun/ons hart uit het team! Laat ons duidelijk zijn dat zij ALTIJD terug welkom zijn!

Hopelijk haalt dit ook het idee, dat er Team-problemen zijn binnen Minatica, weg!


Waarom denl iedereen hier toch aan boel in de hogere minatica sferen en dergelijke ....???
Der is een tijd van komen en een tijd van gaan , voor iedereen........ Ok 't is wreed en enorm spijtig dat er 2 hulpzamen en héél erg vaardige mensen vertrekken uit hun functie , maar tis nu eenmaal zo , véél aan veranderen da kunnen we nie . En ook mocht er een klein akkefietje zijn geweest , dan nog hebben die mensen recht op privacy :-)

Succes beide

Mimosa
23 November 2006, 10:12
Citaat Beaaaaaatje:

Op deze 2 linken kunnen jullie zien waar ik mee bezig ben geweest en nog verder mee bezig ga zijn...

http://www.kapsalonbeatrice.nl/lesson16.html
http://www.kapsalonbeatrice.nl/lovestory1.html

1 is voor een eindopdracht gemaakt voor een cursus webdesign
2 is gemaakt voor een eindopdracht voor een cursus html

Met speciale dank aan kim(kapstertje) waarvan ik fotoos kreeg van haar dochtertje..
Antwoord Mimosa ;)
Ik heb nog niet alles kunnen bekijken. Maar dit is schitterend werk Juffie! Proficiat! (y) :bow: :good: Ik heb je gastenboekjes ook getekend ;)
Leuke dochter heb jij Kapstertje! :good: ;)

grabber
25 November 2006, 17:36
Succes met alles wat je gaat doen Bea.

Francis
25 November 2006, 18:43
Bedankt Bea en veel geluk met hetgeen u nog wil verwezenlijken.

Red Wodka
26 November 2006, 13:11
Bedankt bea voor alles wat je hebt gedaan ik heb heel wat opgestoken van je lesjes en zo veel succes verder met je bezigheden
grtz

2B's
27 November 2006, 19:25
Ik moest toch eventjes slikken toen ik jouw bericht hier heb gelezen. Je hebt met hart en ziel een hoop kennis meegegeven aan de leden van het forum en jouw inzet zal blijvend een bijdrage zijn. Bedankt Bea maar geen vaarwel. Ik hoop toch dat we je nog mogen blijven lastig vallen als er eens iets mis loopt.

Some_body
27 November 2006, 22:02
Hey , Bea
Ik vindt 't heel spijtig van je beslissing:frown: , ik wens je dan ook heel veel succes in alles wat hierna doed en gaat doen :bow:

Greetss Some_body :bow::bow:

Btw jij bent :good: :good: :good: (y) :good: :D

nightraver
3 December 2006, 17:31
Gaat iedereen hier lopen ?
Enfin veel sucecs verder bea en bedankt voor de fijne dingen die we van je konden leren.

grtz nightraver .

Buddy
8 December 2006, 13:16
Bedankt voor alle tips en de goede hulp!

Veel geluk voor de toekomst en hopelijk tot gauw!

Greetz.

Buddy.