Volledige versie bekijken : Vertalen



rembrandt
21 November 2006, 19:32
Beste moderators

Ben een van een stelletje vrijwilligers die zich bezig houden met het ondersteunen van scholieren en senioren met computer-problemen.
Omdat mensen ook problemen hebben met het oplossen van computer anwoorden die vaak in een forum d.m.v. een link Engelstalig zijn, vertalen wij voor hun die teksten in begrijpelijke nederlandstalige computertaal.
Als lid van dit forum wil ik graag bijdragen om als mensen hier op dit forum daar behoefte aan hebben om voor hun de tekst te vertalen die zij nodig hebben bij een antwoord van hun vraag.
Graag een reactie van onze moderators.
Groeten Willie

compuchrisje
21 November 2006, 19:42
Zal je voorstel voorstellen (hihi) aan de rest van de crew. Is een mooie aanbieding van je.

Silverwing
21 November 2006, 20:41
Zeer nobel initiatief,ik erger mij er ook aan dat sommige uitleg in het Engels is,en dan nog in termen die je zelfs als je toch een mondje Engels spreekt,leest en begrijpt,niets wijzer maken

Spoorzoeker
22 November 2006, 09:53
Hmmm, en wat let iemand dan om hier in het forum te vragen om het voor hem te vertalen ?.

Ik heb pas nog iets vertaald van Rapidshare, op een ander forum. Geen probleem hoor.

PeterN
22 November 2006, 17:59
Hmmm, en wat let iemand dan om hier in het forum te vragen om het voor hem te vertalen ?.

Niks :)
Maar mss is Rembrandt ook bereid om net iets meer te doen dan enkel te vertalen als leden het vragen. Bv op regelmatige basis manuals vertalen, engelse downloads vertalen, open source software die enkel de engelse taal bezit te vertalen, ...etc. Maar dat bespreken we met de crew en hem ;)

Pjj
1 December 2006, 23:40
Ik apprecieer dit enorm! Keep up the good work (en zeggen dat mijn pa zegt dat er bijna geen goede mensen meer zijn...)

Buzze
2 December 2006, 07:22
Ik apprecieer dit enorm! Keep up the good work (en zeggen dat mijn pa zegt dat er bijna geen goede mensen meer zijn...)
Zeg maar tegen je pa dat het hier vol zit met goeie mensen,hij word misschien ook lid van de forum.Trouwens Rembrandt dit is een mooi gebaar (y) .Ik denk dat er hier veel reactie zal op komen!

sykke
2 December 2006, 13:01
Dit is een super iniatief rembrandt,niet alleen voor senioren maar ook voor andere mensen want velen (ook ik) verstaan misschien wel wat engels maar soms sta je toch voor een dilemma omdat je ergens een woord of uitleg niet begrijpt.Een heel mooi gebaar van jou en daarvoor steun ik dat vanharte. :thx: :clap: :good: :bow: