Volledige versie bekijken : Animated powerpoint



Eagle
21 November 2006, 22:22
hoi,

1. Onlangs heb ik enkele animated templates gedownload dit zijn .pot en .avi bestanden. Hoe kan ik beiden in powerpoint integreren?
Ik weet dat .pot een powerpointbestand is maar heb problemen met de avibestand.
Indien ik de avibestand invoeg en dan bekijk in diavoorstelling heb ik een witte vlek die de grote is van het avi-bestand.

2. Wie kan mij helpen met PresentationPro? Hoe werkt dit? De bovengenoemde bestanden en templates komen ook via dit programmatje.

compuchrisje
21 November 2006, 22:44
Je kan een avi-bestandje bijna net zo makkelijk invoeren als een afbeelding. Gewoon via Invoegen - Films en geluiden - Film uit bestand (als het op je harde schijf staat, anders is het de andere optie). Zorg ervoor dat je film ook op de voorgrond komt te staan, vooral als je een vlak hebt voorzien ervoor.
Met Presentation Pro heb ik spijtig genoeg geen enkele ervaring.
Het POT bestand zou je een plaatsje moeten geven onder Office bij de sjablonen (templates) bij de standaard sjablonen. Ze worden automatisch gegenereerd als je de beschikbare sjablonen oproept.

Eagle
21 November 2006, 23:28
ik denk het te hebben gevonden.

Film en powerpoint in dezelfde map.

Maar kan je het ook anders?

Indien je het mailt moet je dan film en powerpoint doorsturen?

compuchrisje
21 November 2006, 23:36
Dan is het mss best om die erbij te voegen in één map, en dus best in rar ook, anders zit je met aparte verzending. Je kan 't ook laten inpakken en wegwezen (menu Bestand); dan wordt het hele pakketje, met player en alles verpakt. Het geheel is dan wel een flink stuk groter.