Volledige versie bekijken : Scanner probleem



W1nD0wS 3x P33
22 November 2006, 18:04
ik heb een probleem met mijn scanner
merk HP
Type 3770 Scanjet ( Digital Flatbed scanner )

ik wil een document scannen en na lange tijd ( ongeveer een kleine 5 minuten ) krijg ik telkens een foutbericht , waarbij ie zegt de ik de connecties moet nagaan en of de software herinstalleren , deze heb ik reeds 2 maal gedaan nadat ik natuurlijk eerst de scansoftware verwijderd heb , en steeds is het probleem nog niet opgelost .
Iemand die een oplossing kan bieden ?

Jule
22 November 2006, 18:20
Ik niet. Maar heb je onlangs nieuwe software geïnstalleerd? Of gezocht op de site van HP voor een oplossing voor deze fout? Gaat de lamp branden? Of heeft de scanner een stoot gekregen zodat de lamp niet meer op en neer kan?

W1nD0wS 3x P33
22 November 2006, 18:34
de lamp brand nog , en gaat een stukje over en weer bij het opstarten zoals gewoonlijk wat ie deed toen hij nieuw was .
wanneer ik iets wil scannen duurt het een hele tijd vooraleer ik de lamp iets zie vooruit en achteruit gaan .
Laatste software is geinstalleerd

W1nD0wS 3x P33
22 November 2006, 19:03
mag slotje op , scanner doet het weer .. na nogmaals een derde maal uninstall van de sotware , en terug een herinstallatie . Toch raar waarom ie dat van de eerste keer niet werkt .

rembrandt
22 November 2006, 19:22
Proficiat mocht je weer het probleem krijgen doe het volgende:
Verwijder de software in het configuratiescherm, scanner USB kabel uit de PC halen , start de PC opnieuw op.Download HIER
(http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=391318&cc=us&lc=en&dlc=en&product=391318&dlc=en&lang=en)Kies hier de voor jou toepasselijke drivers en software
Sluit eventueel alle open programma's op de startbalk af vooral (eventueel)de webcam
Installeer eerst de drivers daarna de software
Tijdens de software & driver installatie dient de scanner niet aangesloten te zijn.
Sluit de scanner aan als ernaar gevraagd wordt.
Volg verdere instrukties op.

W1nD0wS 3x P33
22 November 2006, 19:40
allesins bedankt Rembrandt voor den info