Volledige versie bekijken : LCD tv



Phil O'Sophe
22 November 2006, 20:02
Vandaag woensdag 22/11/06 staat er in de krant een aanbod van Aldi
over een tv-LCD;
wie heeft de karakteristieken ervan gelezen, en wat denk je ervan?
Zelf vind ik alleen de audio "2x8watt" nogal magertjes.
Huidige tv = 2x25W.

Dank voor elke reactie,
mvg
phil o'sophe

Jelle
23 November 2006, 18:01
Ik kan de specs ervan niet vinden op de Aldi site, daar staat alleen de nieuwe Aldi pc.

Dat geluid lijkt me wel voldoende, want je zet je geluid eigenlijk maar amper open. Je moet je geluid van je huidige tv eens luider en luider zetten, dan pas zal je opmerken hoe luid die wel kan (met het nodige kraken en ploffen dan wel op zo'n volume) :p

Ik dacht dat de Aldi tv's ook een erg goede garantie hebben. Niet tevreden, geld terug dus. Als het je niet bevalt, doe je hem dus gewoon terug :)

Clioke16V
23 November 2006, 18:12
@ jelle

http://www.versteven.be/aldi/folders/index.php?currDir=./BELGIE/2006_kwartaal_04&pageType=image&image=be2006week47a.jpg&startFrom=1

Deze link vindt ke alles van aldi :D

Tis geen slechte, maar als je echt pracht beeld wil moet je contrast 3000:1 en hoger hebben dacht ik.

( ga naar een winkel, hou u van den domme, en vraag erop los, en doe dat je intresse hebt in een toestel )

Vraag naar wat is die contrast ratio ....

Phil O'Sophe
23 November 2006, 18:38
Ik kan de specs ervan niet vinden op de Aldi site, daar staat alleen de nieuwe Aldi pc.

Dat geluid lijkt me wel voldoende, want je zet je geluid eigenlijk maar amper open. Je moet je geluid van je huidige tv eens luider en luider zetten, dan pas zal je opmerken hoe luid die wel kan (met het nodige kraken en ploffen dan wel op zo'n volume) :p

Ik dacht dat de Aldi tv's ook een erg goede garantie hebben. Niet tevreden, geld terug dus. Als het je niet bevalt, doe je hem dus gewoon terug :)


Dank voor je antwoord Jelle;
in een ander topic staan er ergens de specs wel; heb ze gelezen;
ook in de krant van gisteren; kan mijn besluit dus nemen.
grtjs
georges

g_man
23 November 2006, 18:44
En van da geluid niks aantrekken...toch niet als je een surroundsysteem hebt...mij mogen ze ne tv geven van 0Watt... :) ;) heb 5x80 op de versterker van de surround...